Novosti iz ambalažne i grafičke industrije

15.09.2010.

Dan do „d PRINT-a“


Sutra će se u zagrebačkom Hypo Centru okupiti više od 120 gospodarstvenika Hrvatske i regije. Razlog okupljanja je međunarodni stručni skup „d PRINT – trendovi u digitalnom tisku“, u organizaciji Instituta za ambalažu i tiskarstvo, tvrtke Tectus d.o.o. i stručnog časopisa Ambalaža/REGprint.


13.09.2010.

Novi pogon za proizvodnju PE-HD boca


Milijunska ulaganja koja je Dukat dobio u obvezu pri kupnji Karlovačke mljekare (KIM), sutra će i službeno biti predstavljena javnosti. Premijerka Jadranka Kosor u rad će svečano pustiti novi proizvodni pogon za proizvodnju PE-HD boca, te preradu i punjenje mlijeka u njih.


09.09.2010.

Novi dizajn SMS staklenke


Preuzimanjem branda SMS, Podravka je pokrenula i vlastitu proizvodnju maslina u tvornici Kalnik u blizini Varaždina. Masline su odnedavno i na policama: ono što je već otprije poznato potrošačima je tradicionalna receptura i kvaliteta, a sada je osvježena novim dizajnom.


07.09.2010.

Jana osvojila slovenski Oskar za ambalažu


Janina boca od pet litara osvojila je slovenski Oskar za ambalažu na sajmu INPAK u Gornjoj Radgoni u Sloveniji. Oskar za ambalažu u Sloveniji je prestižno priznanje koje se dodjeljuje proizvođačima ambalaže te proizvođačima, izumiteljima i autorima tehničkih poboljšanja u području ambalaže u Sloveniji i inozemstvu.

03.09.2010.

Online škola brandinga


Prva hrvatska specijalizirana branding agencija Brandoctor otvorila je blog koji će poslužiti kao besplatna online škola brandinga. Da bi bio dostupan stručnoj javnosti iz cijelog svijeta, blog je na engleskom jeziku.

02.09.2010.

Red Dot nagrada za kolekcionarsko izdanje dresova


Adidas Corporate Design & Events ponovno je osvojio Red Dot nagradu za dizajn u kategoriji ambalaže za kolekcionarsko izdanje autentičnih adidas dresova razvijenih za Svjetsko nogometno prvenstvo u Južnoafričkoj Republici 2010.


02.09.2010.

Izvješće tvornice za proizvodnju metalne ambalaže


Riječka tvrtka MGK Pack d.d., tvornica za proizvodnju metalne ambalaže u Hrvatskoj, zaključila je prvo polugodište s oko 1,6 milijuna kuna neto dobiti.


01.09.2010.

Effie Awards 2010


Čak 40 oglašivačkih kampanja, koje su od početka 2009. do kraja ožujka 2010. godine postigle značajne poslovne rezultate te uspješno ostvarile ciljeve postavljene od strane klijenata, prijavljeno je na središnje marketinško natjecanje u Hrvatskoj – Effie Awards 2010.
30.08.2010.

IRD u Vjesniku


Infraredesign (IRD), višestruko nagrađivani rad Jane Žiljak Vujić, Ivane Žiljak Stanimirović, Klaudija Papa i Vilka Žiljka, osvanuo je i u dnevnim novinama.

27.08.2010.

Novi pogon za pakiranje farmaceutskih preparata


Ruska kompanija Altaj vitamini i Galenika iz Srbije otvorit će u ruskom gradu Bijsku pogon za pakiranje farmaceutskih preparata srpskog proizvođača lijekova.
26.08.2010.

Konzerva za hranu slavi 200. rođendan


Institut za razvoj tržišta čelika u Sjevernoj Americi (SMDI) obilježava dvjesto godina konzerve za hranu, s posebnim naglaskom na važnost prihvaćanja konzervirane hrane u receptima i jelima američkih kućanstva.
24.08.2010.

Otvoren natječaj Outward 2010.


Do kraja rujna zainteresirani mogu kandidirati svoja idejna rješenja za Outward, nagradu za najbolji dizajn out of home plakata.

24.08.2010.

Spor Atlantic Grupe i Fonda oko naknade za ambalažu


Dok drugi proizvođači godišnje plaćaju naknadu za PET ambalažu i 120 milijuna kuna, Atlantic Grupa Emila Tedeschija o tome se spori s Fondom za zaštitu okoliša tvrdeći kako oni te naknade nisu dužni plaćati.

19.08.2010.

Povoljna prognoza za svjetske novinske izdavače


Novinski izdavači diljem svijeta uspjeli su po ukupnoj prodaji tiraža u značajnoj mjeri amortizirati posljedice ekonomske krize i zabilježiti samo minimalan pad prodaje od 0,8 posto, a na skupu svjetskih novinskih izdavača u Kuala Lumpuru iznesene su i povoljne prognoze za tekuću godinu.
17.08.2010.

Potrošačka svijest o ekološki prihvatljivoj ambalaži raste s godinama


Srpanjsko istraživanje agencije GfK pokazalo je da hrvatski potrošači imaju razvijenu svijest o upotrebi ekološke ambalaže. No kada zbog ambalažnog materijala raste cijena proizvoda, naglo opada zanimanje za kupovanje proizvoda u ambalaži koja čuva okoliš. Istraživanje je provedeno na uzorku od tisuću građana Hrvatske starijih od 15 godina putem osobne ankete u kućanstvu.


StarijeNovije