Edukacijsko – promotivni projekt „Ambalaža – proizvod – potrošač“

 

Izložba u povodu obilježavanja 10 godina dodjele nagrada CROPAK

 

„Zašto je CROPAK dobar znak?“
 

 Zagreb, 11.  -  31. 1. 2014.

 

Organizatori:

 

 

 

Partneri:

 

 

Medijski partner:

 

Nagrada CROPAK za najbolju ambalažu na hrvatskom tržište dodjeljuje se već deset godina, što je razlog zašto je u stručnim krugovima sinonim za pravu vrijednost i kvalitetu. O tome najbolje govori podatak od više od 1300 do sada nominiranih proizvoda. 

Tim povodom organizirana je izložba „Zašto je CROPAK dobar znak?“, koja je bila postavljena u Westgate Shopping Cityu u Zagrebu, a na kojoj je u slikovnoj formi bila izložena ambalaža svih dosadašnjih dobitnika nagrade CROPAK. U formi stvarnih uzoraka mogla se vidjeti ambalaža nagrađena nagradom CROPAK GODINE i svjetskom nagradom WorldStar.

Cilj Izložbe bio je prikazati i promovirati kvalitetna ambalažna ostvarenja u interakciji s jednako tako kvalitetnim proizvodima.

Promocijom dobitnika CROPAK-a u trgovačkom centru potrošačima smo dodatno približili činjenicu da nositelji te nagrade udovoljavaju svim kriterijima koje kvalitetna i cjelovita ambalaža mora imati kako bi, prije svega, zaštitila proizvod, a onda ispunila i sve ostale funkcije.