U svijetu je svakodnevno prodavano oko 517 milijuna primjeraka dnevnih novina, a u proteklih pet godina, kako je prenijelo Udruženje medija, novinski izdavači zabilježili su porast prodanih primjeraka od čak 5,7 posto.
Skup svjetskih novinskih izdavača održan je u organizaciji globalne organizacije novina i novinskih izdavača WAN-IFRA, a prema iznesenim prognozama novinski izdavači u 2010. mogu očekivati prosječan porast prihoda od oglasa za 3,5 posto s tim da će u porastu prednjačiti Azija s 5,8 posto.
Slijedi Europa s porastom oglasnih prihoda od 2,2 posto, čime će definitivno biti zaustavljen negativni trend u ovoj oblasti.
Iznesen je i zanimljiv podatak iz istraživanja koje je za svoje potrebe u Velikoj Britaniji provela kompanija Microsoft, a koje je pokazalo da svaka funta uložena u novinsko oglašavanje donosi pet funti prihoda, oglasi emitirani unutar televizijskih programa donose 2,2 funte, a u online varijanti 3,4 funte.