Effie Awards 2010


Čak 40 oglašivačkih kampanja, koje su od početka 2009. do kraja ožujka 2010. godine postigle značajne poslovne rezultate te uspješno ostvarile ciljeve postavljene od strane klijenata, prijavljeno je na središnje marketinško natjecanje u Hrvatskoj – Effie Awards 2010.
Prijavljene radove ocjenjivat će žiri sastavljen od predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za odnose s javnošću i istraživanje tržišta. Predsjednica ovogodišnjeg žirija je Vedrana Hercigonja Majetić, direktorica Marketinških komunikacija Hrvatskog Telekoma.

Zlatne, srebrne i brončane Effie statue nagrađeni će primiti na svečanoj dodjeli koja će se, u organizaciji Best Marketinga i HURA-e, održati 22. listopada u Zagrebu, u sklopu dvodnevne Effie konferencije, koja će biti i glavno mjesto za druženje hrvatskih marketinških stručnjaka.


I ove godine nagrade će se dijeliti u sedam kategorija: hrana, piće, roba široke potrošnje, financijske i osiguravajuće usluge, telekomunikacijske usluge, niskobudžetne kampanje te ostalo. Najviše prijavljenih kampanja, njih čak 12, u kategoriji je telekomunikacijske usluge, nakon čega slijedi roba široke potrošnje te financijske i osiguravajuće usluge.
 
U svijetu marketinga ne nedostaje ni poznatih osoba iz javnog života pa će na konferenciji Nestle prezentirati uspješnu kampanju za Nespresso s Georgeom Clooneyem u glavnoj ulozi, koja je osvojila zlato na Effie natjecanju u Francuskoj i EuroEffie nagradu za najbolju kampanju u Europi.

Sudionici će imati priliku vidjeti i prezentacije kampanja dobitnika Effie nagrada u Njemačkoj i Austriji – poznatih brandova poput Mercedes Benza, Pepsija, Volksbanka i Mobilkoma Austria, te jednu od najpoznatijih kampanja svih vremena (dobitnicu IPA nagrade za učinkovitost u Velikoj Britaniji) za Johnnie Walker viski.

Datum objave: 1.9.2010., 12:03