Prijavljene radove ocjenjivat će žiri sastavljen od predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za odnose s javnošću i istraživanje tržišta. Predsjednica ovogodišnjeg žirija je Vedrana Hercigonja Majetić, direktorica Marketinških komunikacija Hrvatskog Telekoma.
Zlatne, srebrne i brončane Effie statue nagrađeni će primiti na svečanoj dodjeli koja će se, u organizaciji Best Marketinga i HURA-e, održati 22. listopada u Zagrebu, u sklopu dvodnevne Effie konferencije, koja će biti i glavno mjesto za druženje hrvatskih marketinških stručnjaka.
I ove godine nagrade će se dijeliti u sedam kategorija: hrana, piće, roba široke potrošnje, financijske i osiguravajuće usluge, telekomunikacijske usluge, niskobudžetne kampanje te ostalo. Najviše prijavljenih kampanja, njih čak 12, u kategoriji je telekomunikacijske usluge, nakon čega slijedi roba široke potrošnje te financijske i osiguravajuće usluge.
U svijetu marketinga ne nedostaje ni poznatih osoba iz javnog života pa će na konferenciji Nestle prezentirati uspješnu kampanju za Nespresso s Georgeom Clooneyem u glavnoj ulozi, koja je osvojila zlato na Effie natjecanju u Francuskoj i EuroEffie nagradu za najbolju kampanju u Europi.
Sudionici će imati priliku vidjeti i prezentacije kampanja dobitnika Effie nagrada u Njemačkoj i Austriji – poznatih brandova poput Mercedes Benza, Pepsija, Volksbanka i Mobilkoma Austria, te jednu od najpoznatijih kampanja svih vremena (dobitnicu IPA nagrade za učinkovitost u Velikoj Britaniji) za Johnnie Walker viski.