Online škola brandinga


Prva hrvatska specijalizirana branding agencija Brandoctor otvorila je blog koji će poslužiti kao besplatna online škola brandinga. Da bi bio dostupan stručnoj javnosti iz cijelog svijeta, blog je na engleskom jeziku.

Posljednjih godina upotreba riječi brand i branding postala je svakodnevica. Vrlo često te riječi spominju se u nepravilnim značenjima i kontekstima. Na blogu će se pisati o brandu i brandingu, a blog će sadržavati i razne novosti i zanimljivosti iz svijeta brandinga.

Tema koja otvara blog odnosi se na 8 sastojaka brandaTM, modelu koji je osmislila Anja Bauer Minkara, direktorica i senior brand konzultantica u Brandoctoru. Ovaj model objašnjava što sve brand mora sadržavati da bi uspio na tržištu i zašto je svaki od sastojaka nužan za uspjeh.

Fotografija: Dizajn tjestenine Fioli, dobitnika CROPAK-a 2010 u kategoriji Dizajn u cjelini, rad je Igor Manasteriottija iz Brandoctora.
 

Datum objave: 3.9.2010., 8:59