Novi dizajn SMS staklenke


Preuzimanjem branda SMS, Podravka je pokrenula i vlastitu proizvodnju maslina u tvornici Kalnik u blizini Varaždina. Masline su odnedavno i na policama: ono što je već otprije poznato potrošačima je tradicionalna receptura i kvaliteta, a sada je osvježena novim dizajnom.

Nakon preuzimanja branda SMS, u Podravci su bili odustali od prepoznatljive, višestruko nagrađivane ambalaže dizajnera Borisa Ljubičića, i to zbog trobridnog oblika staklenke koji bi iziskivao prilagodbu cijelog postrojenja. Stečajnim postupkom tvornica u Trilju je do daljnjeg zatvorena i nije moguće doći u posjed tih proizvodnih linija.

U Podravki nisu raspisivali novi natječaj za dizajn SMS ambalaže za masline, nego su iskoristili postojeće rješenje za Podravkine džemove koje je radila agencija Bruketa&Žinić. Etiketu je radila agencija Mgraffik.


 

Datum objave: 9.9.2010., 13:46