Novosti iz ambalažne i grafičke industrije

27.11.2018.

Povratak naknade za plastične boce za mlijeko


Direktor Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost Dubravko Ponoš potvrdio je kako će početkom iduće godine u sustav povratne naknade od 50 lipa ponovno ući plastične boce za mlijeko i mliječne proizvode, kao i staklena ambalaža za manje volumene


20.11.2018.

Lidl nastavlja s redukcijom plastične ambalaže


Lidl Hrvatska izdao je position paper o smanjenju uporabe ambalažnog materijala i održivom zbrinjavanju namirnica u privatnoj robnoj marci.

14.11.2018.

Hrvatska knjiga Nada među 50 najbolje dizajniranih knjižnih omota na svijetu


Knjiga Zaklade Adris i tima Bruketa&Žinić&Grey reagira na dodir - čim se više čita, tim više ima "nade".

12.11.2018.

Svjetska organizacija za ambalažu (WPO) objavila dva nova Position papera

Kao dio svoje misije širenja znanja o ambalaži, WPO je objavio dva nova rada na temu ambalaže.
12.11.2018.

Kodak prodao svoj flekso odjel

Eastman Kodak postigao je konačni dogovor o prodaji svojeg fleksografskog odjela (Flexographic Packaging Division) investicijskom fondu Montago Private Equity LLP. Svoje poslovanje će nastaviti kao nova, samostalna tvrtka za razvoj, proizvodnju i prodaju proizvoda za fleksotisak, uključujući i Kodak Flexcel NX sustav.

10.11.2018.

Otvorena izložba o industrijskoj baštini Podravke


U Galeriji Koprivnica je 9. studenog 2018. godine svečano otvorena izložba "PODRAVKA – INDUSTRIJSKA BAŠTINA".


26.10.2018.

Dodijeljene nagrade na Izložbi hrvatskog dizajna 1718


U sklopu otvorenja sinoć je u Muzeju za umjetnost i obrt održana je i svečanost dodjele nagrada i priznanja najboljim dizajnerskim radovima u pojedinačnim kategorijama izložbe, kao i Velika nagrada Hrvatskog dizajnerskog društva, Ico-D Excellence Award te Nagrada HDD-a za životno djelo.
02.10.2018.

METRO će zamijeniti jednokratnu plastiku održivim alternativama


Suradnja s partnerima iz HoReCa sektora inicijativi Metroa pruža priliku za kreiranje budućnosti bez korištenja jednokratne plastike na globalnoj razini

01.10.2018.

Završeno 40. izdanje Grafime


Međunarodni sajam grafičke, papirne i kreativne industrije održavao se od 26. 9. – 29. 9. 2018. na Beogradskom sajmu.
24.09.2018.

Održan 11. Weekend Media Festival


Jedanaesto izdanje Weekenda okupilo je više od 5000 sudionika, uključujući više od 550 novinara i 350 studenata

22.09.2018.

Na BalCannesu proglašeni najbolji projekti i agencije Adriatic regije


Najbolja agencija BalCannesa 2018. je Senor, a titulu najboljeg projekta odnio je The Red Thread, agencije McCann Beograd.

20.09.2018.

Nagrada za najbolju ambalažu na globalnoj razini WorldStar



Rok za prijave na najbolju ambalažu na svijetu produžen do 28. 9. 2018.
07.09.2018.

Carlsberg predstavio inovacije za smanjenje plastičnog otpada


Snap Pack zamjenjuje plastični omot korišten oko Carlsbergovih 6-pack limenki inovativnom tehnologijom lijepljenja limenki

06.09.2018.

British American Tobacco traži strateškog partnera za Istragrafiku


British American Tobacco, pokreće postupak pronalaženja strateškog partnera za tvrtku Istragrafika d.d. koji će omogućiti daljnji razvoj kompanije i ostvarivanje njenog punog potencijala unutar ambalažne industrije na zajedničkom EU tržištu.
04.09.2018.

Drap se priključuje Imago Ogilvy grupi


Zahvaljujući Drapovom znanju i iskustvu unutar community i social managementa,  Imago će dodatno proširiti set usluga koje nudi klijentima.
StarijeNovije