Suradnja s partnerima iz HoReCa sektora inicijativi Metroa pruža priliku za kreiranje budućnosti bez korištenja jednokratne plastike na globalnoj razini
Metro će u sklopu sveobuhvatne inicijative Metro Plastics do 2025. implementirati mjere za smanjenje količine plastike koju svakodnevno koristi u različitim segmentima poslovanja. Suradnja Metroa s milijunima kupaca iz HoReCa sektora, koji se uvelike oslanjaju na korištenje proizvoda od jednokratne plastike, inicijativi tvrtke pruža priliku za kreiranje budućnosti bez korištenja konvencionalne jednokratne plastike na globalnoj razini.
Reduciranjem ambalažnog otpada, optimizacijom logističkih procesa, povećanjem učinkovitosti transporta, unapređenjem procesa gospodarenja otpadom te razvojem pakiranja proizvoda vlastite marke, Metro će u svakodnevnom poslovanju u 35 zemalja jednokratnu plastiku zamijeniti održivim alternativama.
“Za Metro, održivo poslovanje ne obuhvaća brzinska rješenja, već sistematski rad s ciljem pozitivnih promjena. Važni elementi takvog djelovanja su široki raspon ponude alternativa konvencionalnoj plastici i svjesno zagovaranje zatvorenih ciklusa različitih materijala”, naglasio je Heiko Hutmacher, član Uprave Metroa AG zadužen za održivost.
Metro od 2014. aktivno radi na optimizaciji ambalaže proizvoda vlastitih robnih marki, a taj proces podržan je na razini 12 zemalja u kojima tvrtka posluje. Vlastite robne marke čine 17 posto asortimana Metroa, a do danas je 11.000 proizvoda podvrgnuto provjeri optimizacije ambalaže.
Datum objave: 2.10.2018., 8:39