Otvorena izložba "Zakopčaj me selotejpom" u Beogradu

U okviru projekta „Ambalaža-proizvod-potrošač-zaštita životne sredine“, jučer je u Beogradu, u trgovačkom centru Delta City otvorena izložba haljina od ambalažnih materijala „Zakopčaj me selotejpom“.

Haljine, njih ukupno 11, izrađene su od raznovrsnih ambalažnih materijala poznatih srpskih brendova. Tako će Trg „Zakopčaj me selotejpom“ sve do 3. veljače krasiti haljine sljedećih tvrtki: Bambi – Banat A.D. Novi Beograd s brendovima Mini Plazma i Wellness, Beohemija d.o.o., Beograd s brendom Duel, Florida bel d.o.o., Beograd s brendom Fun&fit, Grand Prom d.o.o., Novi Beograd s brendom Grand Aroma, Jaffa d.o.o., Crvenka, s brendom O'cake, Marbo product, Beograd s brendom Pardon, Nectar d.o.o., Bačka Palanka s brendom Life Organic, Recan Fondacija za reciklažu limenki za piće, Beograd, a tu su i haljine s obilježjima partnera na projektu Delta Citya te medijskog partnera Naxi radija.

Haljine su izradili renomirani srpski dizajneri: Ana Grebec, Daniela Glišić, Emilija Petrović, Ivana Ristić, Iva Stefanović, Jasmina Vujović, Katarina Bogdanović, Marina Milovanović, Marija Stanišić, Peđa Nerić i Tatjana Tatalović, TaTa. Svi su oni jučer s ponosom stali pred svoje kreacije koje su izazvale velike oduševljenje prisutnih.

Tvrtka Ekostar Pak d.o.o., nacionalni operater sustava za upravljanje ambalažnim otpadom u Srbiji također je prepoznala vrijednost projekta te se uključila kao prijatelj projekta.
Na samom početku prisutne je pozdravila Dijana Hrubik, senior brend menadžer u Delta Cityu, koja je izrazila zadovoljstvo što je upravo Delta City domaćin prve takve izložbe ne samo u Beogradu, nego u Srbiji.
Izložbu je otvorila Tihana Lešić, koordinatorica projekata ambalaže u Institutu za ambalažu i tiskarstvo Tectus – IatT, koja je naglasila kako je cilj projekta naglasak na potrebu promišljanja produžene uporabne vrijednosti ambalaže, poimanja ambalaže kao neodvojivog dijela proizvoda te nužnost uključivanja profesionalnog dizajna i u proizvodnji ambalaže. 

Izložba je otvorena do 3. veljače, a svi posjetitelji Delta Citya koji do 1. 2. 2013. prošeću Trgom "Zakopčaj me selotejpom" moći će glasati za njima najljepšu haljinu ubacivanjem popunjenih glasačkih listića u kutiju na pultu medijskog partnera Naxi radija, s kojim se za vrijeme trajanja izložbe organizira i edukativni kviz.
Izložba će završiti 3.2. 2013. godine proglašenjem najljepše haljine i nagrađivanjem glasača te dodjelom priznanja vlasniku i dizajneru pobjedničke haljine.

Projekt i izložba, nastali po ideji Drene Milijević, ravnateljice Instituta za ambalažu i tiskarstvo Tectus – IatT, nastavak su istoimenog, iznimno uspješno provedenog projekta koji je  prošle godine održan u Zagrebu, kada je u Westgate shopping cityu bilo izloženo 13 haljina poznatih hrvatskih robnih marki.   

Fotogalerija





Datum objave: 17.1.2013., 12:05