Najljepša je haljina Začini život

Arijana Šafranko Salihćehajić i Marta Buzolić



Proglašenjem najljepše haljine te dodjelom priznanja svim sudinicima projekta te nagrađivanjem najsretnijeg glasača i dizajnera pobjedničke haljine, jučer je u Avenue Mallu Zagreb završena 5. po redu izložba haljina od ambalažnih materijala "Kopčaj me selotejpom".

Izložba je bila dio edukacijskog projekta "Ambalaža-proizvod-potrošač-zaštita okoliša", koji je i ovaj put uspješno organizirao Institut za ambalažu i tiskarstvo Tectus-IatT, tvrtka Tectus d.o.o. i stručni časopis "Ambalaža/REGprint" iz Zagreba. Izložba je Avenue Mallu Zagreb bila u postavljena od 14. do 28. 11. 2015. godine.

U sklopu kratkog prigodnog programa, prisutnima se ime organizatora obratila Drena Milijević, idejna začetnica projekta i ravnateljica Instituta za ambalažu i tiskarstvo Tectus-IatT, koja je još jednom zahvalila svima što su svojim uključivanjem doprinijeli da edukacijska i ekološka poruka projekta dođe do široke javnosti. "Ako je suditi po broju glasova za najljepšu haljinu te po broju ponuđenih odgovora u edukacijskim kvizovima koje je provodio medijski partner Totalni FM, misija projekta uspješno je provedena", naglasila je Drena Milijević.

Uz zahvalu Avanue Mallu, partneru na projketu te Totalnom FM, medijskom partneru, posebnu zahvalu uputila je i Fondu za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost RH koji je prepoznao edukacijsku i ekološku poruku koju projekt šalje širokoj javnosti i podržao ga. 

 

Najiščekivaniji trenutak jučer svakako je bio saznati kojoj su haljini posjetitelji Avenue Malla dali najviše glasova. Naime, od 14. do 26. 11. svi posjetitelji tog trgovačkog centra imali su priliku putem glasačkih listića odlučiti koja im se od 11 izloženih haljina najviše sviđa. Od ukupno 1138 valjanih listića, glasovi posjetitelja odlučili su da je najljepša haljina Začini život tvrtke Šafram d.o.o. iz Zagreba koju je dizajnirala Marta Buzolić.

Izvučen je i sretan dobitnik koji je glasao za najljepšu haljinu i osvojio vrijedan poklon paket proizvoda svih tvrtki sudionica izložbe. Istim takvim poklon paketom nagrađena je i dizajnerica pobjedničke haljine.

Završetkom petog izdanja izložbe potvrđeno je da edukacijska poruka o potrebi promišljanja ambalaže i njezine uloge u zaštiti okoliša nailazi na odjek u širokoj javnosti te ju je potrebno što više promovirati. Vjerujemo da će haljine nastale u sklopu ovogodišnje izložbe još dugo nastaviti ispunjavati svoju ekološku misiju.
Datum objave: 28.11.2015., 14:38