Pobjednica je haljina Barcaffè


Proglašenjem najljepše haljine te dodjelom priznanja i nagrada najsretnijem glasaču i dizajneru pobjedničke haljine, jučer je u BTC Cityu u Ljubljani završena četvrta po redu izložba haljina od ambalažnih materijala "Zapni me s selotejpom".

Izložba je bila dio edukacijskog projekta "Ambalaža-proizvod-potrošač-zaštita okoliša", koji je i ovaj put uspješno organizirao Institut za ambalažu i tiskarstvo Tectus-IatT, tvrtka Tectus d.o.o. i stručni časopis "Ambalaža/REGprint" iz Zagreba. Izložba je u najvećem slovenskom trgovačkom centru bila postavljena od 4. do 20. 11. 2014. godine.

U sklopu kratkog prigodnog programa, prisutnima se ime BTC Citya - partnera na projektu, zahvalio Miha Mermal, voditelj Misije zeleno u BTC-u te Srećko Bukovec, direktor tvrtke Slopak d.o.o., koji se, prepoznavši edukacijsku poruku koju projekt šalje širokoj javnosti o važnosti pravilnog zbrinjavanja ambalažnog otpada, uključio kao prijatelj projekta. Slopak d.o.o. jedan je od vodećih operatera sustava upravljanja ambalažnim otpadom u Republici Sloveniji.
Edukativnu poruku prepoznalo je i Ministrstvo za okolje in prostor Republike Slovenije, koje je dalo potporu projektu. 

Najiščekivaniji trenutak jučer svakako je bio saznati kojoj su haljini posjetitelji BTC Cityja dali najviše glasova. Naime, od 4. do 19. 11. svi posjetitelji tog trgovačkog centra imali su priliku putem glasačkih listića odlučiti koja im se od osam izloženih haljina najviše sviđa. Tako je, po mišljenju posjetitelja, od ukupno 678 valjanih listića, sa 182 glasova pobijedila haljina Barcaffè tvrtke Droga Kolinska d.d. iz Ljubljane, koju je dizajnirala Barbara Turk.

Na zatvaranju izložbe dodijeljene su zahvalnice svim sudionicima projekta – BTC Cityu, medijskom partneru Radiju Center, prijatelju projekta tvrtki Slopak d.o.o., kao i vlasnicima haljina i dizajnerima.

Izvučen je i sretan  dobitnik koji je glasao za najljepšu haljinu i osvojio vrijedan poklon paket proizvoda svih tvrtki sudionica izložbe. Istim takvim poklon paketom nagrađena je i dizajnerica pobjedničke haljine.
Završetkom četvrtog izdanja izložbe potvrđeno je da edukacijska poruka o potrebi promišljanja ambalaže i njezine uloge u zaštiti okoliša nailazi na odjek u širokoj javnosti te je tu ideju potrebno što više promovirati. Vjerujemo da će haljine nastale u Sloveniji još dugo slati poruku projekta i nastaviti svoju ekološku misiju.
Datum objave: 21.11.2014., 9:50