Izložba haljina od ambalažnih materijala „Zapni me s selotejpom“ sastavni je dio edukacijskog projekta „Ambalaža-proizvod-potrošač-zaštita okoliša“, koji zajedno s partnerima već dvije godine uspješno organizira Tectus d.o.o., Institut za ambalažu i tiskarstvo Tectus – IatT i stručni časopis Ambalaža/REGprint, Zagreb.
Potporu projektu dalo je Ministrstvo za okolje in prostor Republike Slovenije, prepoznavši edukacijsku poruku koju projekt šalje širokoj javnosti. Partner projekta je družba BTC City, a kao prijatelj projekta se priključio Slopak d.o.o., Ljubljana, vodeće društvo za upravljanje ambalažnim otpadom u Sloveniji. Cijelo vrijeme trajanja izložbe projekt prati medijski partner Radio Center.
Otvorenje izložbe pratio je kratak program, a prisutnima su se prigodnim riječima obratili gospodin Uroš Vajgl, zamjenik generalne direktorice Direktorata za okolje, Ministrstva za okolje in prostor, koji je i službeno proglasio izložbu otvorenom, Miha Mermal, voditelj projekta Misija zeleno BTC CITY-a i Srečko Bukovec, direktor tvrtke Slopak.
Osam nadahnutih kreacija
Osam prekrasnih kreacija proizašlih iz umjetničkih vizija priznatih slovenskih modnih dizajnera bit će izloženo u BTC CITY-u, Ljubljana, Dvorana A, ulaz A2 do 20.11. 2014. godine, a kao i prijašnje tri, i ova je izložba izazvala veliko zanimanje medija i posjetitelja.
Haljine su izrađene od ambalaže i ambalažnih materijala poznatih robnih marki tvrtki: Droga Kolinska d.d., Ljubljana, Slovenija; Koncern Bambi a.d., Požarevac, Srbija; Kras d.o.o., Sežana, Slovenija; Ljubljanske mlekarne d.d., Ljubljana, Slovenija; Radgonske Gorice d.d., Gornja Radgona, Slovenija, a uz njih su i haljine s obilježjima partnera na projektu BTC CITY-a te medijskog partnera Radija Center.
Haljine su izradili renomirani slovenski modni kreatori, kojima je, kako ističu, rad s ambalažnim materijalima bio veliki izazov, koji su, što je vidljivo i po kreacijama, i više nego uspješno svladali.
Haljine su dizajnirali: Mojca Celin, Ljubica Čehovin, Tanja Devetak, Urša Drofenik, Nataša Hrupič, Maja Štamol Droljc, Barbara Turk i Alja Viryent Novak.
Cilj projekta je istaknuti značaj ambalaže kao neodvojivog dijela proizvoda, promovirati proizvod, a prigodnim opisima koji stoje uz svaku haljinu informirati i educirati potrošače o ambalaži, njenim funkcijama, značaju, oznakama, s posebnim naglaskom na važnost pravilnog zbrinjavanja i zaštitu okoliša.
Izbor najljepše haljine
Svi posjetitelji BTC CITY-a koji do 19. 11. 2014. prošeću Trgom "Zapni me s selotejpom" mogu glasati za njima najljepšu haljinu ubacivanjem popunjenih glasačkih listića u kutiju u prostoru izložbe.
Izložba će završiti 20. 11. 2014. godine, kada će se proglasiti najljepša haljina, nagraditi najsretniji glasač i dizajner pobjedničke haljine te će se dodijeliti priznanja vlasniku i dizajneru pobjedničke haljine. (Ž.L.)