Izložba je središnji dio edukacijskog projekta "Ambalaža-proizvod-potrošač-zaštita okoliša", koji zajedno s partnerima uspješno organizira tvrtka Tectus d.o.o., Institut za ambalažu i tiskarstvo Tectus – IatT i stručni časopis Ambalaža/REGprint, Zagreb, a prema ideji Drene Milijević, ravnateljice IatT-a.
Svečano otvorenje pratili su posjetitelji i predstavnici medija te predstavnici tvrtki od čije su ambalaže haljine izrađene i modni dizajneri za čije su kreacije i ovaj put prisutni imali samo riječi hvale.
Na samom početku u ime organizatora prisutne je pozdravila Željka Livaić te zahvalila svim sudionicima što su prepoznali atraktivnost ovog projekta, a iznad svega važnu ekološku poruku koju šalje.
U ime partnera na projektu Delta Citya prigodnim se riječima obratila Dijana Hrubik, direktorica marketinga, dok je Marko Spalević, PR Naxi radija, prisutne pozdravio u ime medijskog partnera.
Ambalaža u rukama modnih kreativaca
Drugu beogradsku izložbu „Zakopčaj me selotejpom“ krase haljine izrađene od ambalaže sljedećih tvrtki: Danubius d.o.o., Novi Sad; Fresh&Co, Beograd; Grand Prom d.o.o., Beograd; Ikom, Zemun; Koncern Bambi AD, Beograd; Marbo Product d.o.o., Beograd; Universal Brands d.o.o., Beograd; a pridružila im se i haljina s obilježjima medijskog partnera na projektu Naxi radija.
Izazov i iskorak u rad s ambalažnim materijalima navedenih tvrtki prepoznali su i dali svoj osobni pečat sljedeći renomirani modni dizajneri: Svetlana Jaćović, Marina Milovanović, Dragana Nikolajević (DNK studio), Stanislava Sinđelić, Slobodan Bata Spasojević (Individual), Igor Todorović, Ana Vasiljević Čelar, Jasmina Vujović (GetUp), Milan Zejak i Tijana Žunić.
Edukacija potrošača
Cilj projekta, još od prve izložbe 2012. godine, jest kroz haljine izrađene od različitih vrsta ambalažnih materijala informirati i educirati potrošače o proizvodu i njegovoj interakciji s ambalažom, o značajkama ambalaže i njenim funkcijama, a edukacijskim porukama koje prate svaku haljinu ukazati na važnost pravilnog razvrstavanja otpadne ambalaže, odnosno na važnost zaštite okoliša.
Uključivanjem modnih dizajnera skreće se pozornost na potrebu visoke razine promišljanja dizajna ambalaže te na produljenje njene primjene na drugačiji, kreativan način.
Kroz zanimljive radijske kvizove medijski partner cijelo vrijeme trajanja izložbe provodit će edukaciju potrošača. Naime, javljanjem u program ili facebook Naxi radija te odgovaranjem na pitanja vezana uz edukacijsku poruku koja stoji uz svaku haljinu, potrošači imaju priliku osvajati vrijedne nagrade koje su omogućile tvrtke sudionice u projektu.
Posjetitelji biraju najljepšu haljinu
Izbor najljepše haljine nešto je što od samog početka prati ovaj projekt, pa će tako i ovaj put svi posjetitelji Delta City koji do 25. 11. 2016. prošeću trgom "Zakopčaj me selotejpom" moći glasati za njima najljepšu haljinu ubacivanjem popunjenih glasačkih listića u kutiju u prostoru izložbe te konkurirati za atraktivnu nagradu.
Izložba će završiti 26. 11. 2016. kada će se proglasiti najljepša haljina, nagraditi najsretniji glasač, vlasnik ambalažnog materijala i dizajner pobjedničke haljine te dodijeliti priznanja svima uključenima.