Otvorena izložba haljina „Kopčaj me selotejpom“

U okviru edukacijsko-promotivnog projekta „Ambalaža-proizvod-potrošač - okoliš“, u subotu, 19. 5. u Westgate Shopping Cityu otvorena je izložba haljina od ambalažnih materijala „Kopčaj me selotejpom“.
Renominirani hrvatski dizajneri izradili su 13 prekrasnih haljina od ambalaže poznatih brandova na domaćem tržištu koje će do 15. 6.  plijeniti pažnju posjetitelja Westgatea.

Izložba je postavljena u ulici „Kopčaj me selotejpom“ koja se nalazi u prizemlju, ulaz 4, kod info pulta.
Otvorenju izložbu uz brojne posjetitelje Westgatea prisustvovali su i predstavnici tvrtki od čijih su ambalaža izrađene haljine: Afrodita Commerc d.o.o., Zagreb, Cratis Retis d.o.o. – Soundset nacionalna radijska grupa, Zagreb, Fidifarm d.o.o, Bestovje, Jadran Galenski Labaratorij d.d., Rijeka, Kraš d.d., Zagreb, Labud d.o.o., Zagreb,  Mercator-H d.o.o., Sesvete, Molvik, Samobor, Neva d.o.o, Bestovje, PBZ Card d.o.o., Zagreb,  PIK Vrbovec – Mesna industrija d.d., Vrbovec, Saponia d.d., Osijek,  Westgate Shopping City – Trgovački Centar Zagreb d.o.o., Donja Bistra.
Prisutne je prvo pozdravila gospođa Erna Žganjar, voditeljica marketinga Westgatea zaželjevši svima dobrodošlicu u najveći hrvatski shopping centar koji će 28 dana biti domaćin izložbe haljina.
Izložbu je otvorila gospođa Drena Milijević, ravnateljica Instituta za ambalažu i tiskarstvo-IAT koja je zahvalila svima koji su projekt prepoznali kao odličnu priliku da na atraktivan i neobičan način promoviraju brand, a potrošače upoznaju s funkcijama i važnosti  ambalaže.
"Kvalitetno, atraktivno te profesionalno dizajnirana ambalaža izdvaja proizvod od konkurencije, a u kombinaciji s kvalitetom samog proizvoda čini kontinuiranu dobitnu kombinaciju. Profesionalni dizajn ambalaže stoga je jedini i pravi izbor", naglasila je gospođa Milijević.
Atraktivan plesni performans petorice mladića iz plesne skupine Art Spin dodatno je začinio otvorenje i oduševio sve prisutne.
Cilj projekta i izložbe je istaknuti značaj ambalaže kao neodvojivog dijela proizvoda, promovirati proizvod, ali i informirati i educirati potrošače o ambalaži, njenim funkcijama, značaju, oznakama s posebnim naglaskom na važnost pravilnog zbrinjavanja i zaštitu okoliša.
S medijskim partnerom Soundset nacionalnom radijskom grupom za vrijeme trajanja izložbe bit će organizirane radijske nagradne igre, a do 3. lipnja svi posjetitelji Westgate Shopping City, koji prošeću ulicom „Kopčaj me selotejpom“, mogu glasati za njima najljepšu haljinu.
Izložba će završiti proglašenjem naj haljine i nagrađivanjem naj glasača. Dizajner i vlasnik pobjedničke haljine nagradit će se priznanjem i nagradom CROPAK 2012.

Datum objave: 22.5.2012., 10:39