Obnovljivi materijali i eko oznake sve traženiji!


Tetra Pak®, renomirana svjetska kompanija u proizvodnji rješenja za preradu i pakiranje prehrambenih proizvoda, objavila je rezultate petog po redu istraživanja u području ekologije, koje se provodi svake dvije godine. Istraživanje je pokazalo kako potrošači u cijelome svijetu sve više traže obnovljive materijale i označavanje ambalaže proizvoda eko oznakama, a recikliranje je postalo temeljni zahtjev i za potrošače i za predstavnike prehrambene industrije.


Predstavnici prehrambene industrije pokazuju znatan porast zanimanja za obnovljive materijale te uporabu materijala na biološkoj bazi ocjenjuju jednim od najvažnijih trendova koji će oblikovati budućnost industrije ambalaže pića.
S druge strane, potrošači i dalje ocjenjuju karton "najekološkijom" ambalažom zbog toga što je papir obnovljivi materijal, a više od 50 % potrošača smatra kako će primjena bioplastike dodatno unaprijediti ekološka svojstva kartonske ambalaže.

Izvješće također uočava kako potrošači imaju sve veću potrebu za dodatnim informacijama o utjecaju na okoliš. Kako bi mogli odabrati proizvode uz punu informiranost, 37 % potrošača redovito traži eko oznake na ambalaži za prehrambene proizvode, dok svaki peti potrošač u istraživanju prepoznaje logotip Forest Stewardship Councila® (FSC®), a većina ga točno povezuje s održivim šumarstvom.

Recikliranje ostaje imperativ


Razvrstavanje i odvajanje ambalaže za recikliranje i dalje je najvažnija aktivnost potrošača vezana uz zaštitu okoliša, što se, kako pokazuje istraživanje, nije promijenilo od 2005. Mogućnost recikliranja ambalaže predstavnicima prehrambene industrije u međuvremenu je postala imperativ kod razvoja proizvoda ili usluga.
„Rezultati ovogodišnjeg istraživanja potvrđuju važnost stavljanja okoliša u središte naših strateških planova,“ rekao je Dennis Jönsson, izvršni direktor Tetra Paka. „Čvrsto smo se obvezali smanjiti svoj utjecaj na okoliš u svim karikama lanca vrijednosti, razvijati održive proizvode i povećati omjere recikliranja. Uspješno napredujemo prema ciljevima koji smo si postavili u ovim važnim područjima.”

Ove je godine u istraživanju sudjelovalo više od 7.000 potrošača i više od 200 predstavnika prehrambene industrije iz ukupno 13 zemalja svijeta.

Datum objave: 17.10.2013., 12:50