Svjetsko tržište ambalaže do 2024. vrijedit će 1,1 trilijun dolara


Ambalaža proizvoda namijenjenih brizi o zdravlju kao i ona za robu široke potrošnje, uključujući elektroniku, hranu za kućne ljubimce, te proizvode za dom i vrt, ostat će  najbrže rastući segment ambalažne industrije, s rastom na godišnjoj razini od  oko 5 %.

Prema prognozama, globalno tržište ambalaže dosegnut će do 2024. godine vrijednost od 1,1 trilijun dolara, s prosječnom stopom rasta od 3,4 % u idućih deset godina. Podaci su to koje je objavila Smithers Pira u svom zadnjem izvješću pod nazivom "Budućnost ambalaže - dugoročne strateške prognoze do 2024.".
Glavni skup trendova koji potiču razvoj globalnog tržišta ambalaže (novi materijali, praktičnost, biorazgradivost, zaštita brenda, premium status itd.) relevantni su za većinu proizvodnih sektora. Proizvođači robe široke potrošnje traže laganu ambalažu s poboljšanim zaštitnim svojstvima i značajkama održivosti. Međutim, svaka od proizvodnih kategorija ima svoje specifične trendove koji će imati velik utjecaj na rast tržišta tijekom idućih 10 godina.
Izvješće, između ostalog, donosi i analize ključnih trendova i pokretača  u globalnoj ambalažnoj industriji, a analizira i utjecaj demografskih, gospodarskih i društvenih čimbenika na svjetsko tržište ambalaže. Također se ističu značajni tržišni trendovi u svakom pojedinačnom sektoru te inovativna i ambalaža s dodanom vrijednošću koja će oblikovati budućnost industrije do 2024. godine.



Datum objave: 1.10.2014., 8:32