Njemačka tvrtka koja se bavi istraživanjem tržišta različitih industrija Ceresana izradila je studiju koja pokazuje da će europsko tržište fleksibilne ambalaže do 2021. dosegnuti volumen od oko 19,2 milijuna tona.
Zbog brojnih mogućnosti fleksibilne ambalaže da odgovori na sve veće zahtjeve potrošača, u Ceresani predviđaju da će u mnogim segmentima zamijeniti čvrstu odnosno krutu ambalažu.
Ceresanina studija ne uključuje samo ambalažu namijenjenu krajnjim kupcima u trgovinama, nego i sekundarnu i tercijarnu ambalažu. Uz to uključuje i ambalažu izrađenu od plastike, papira i aluminija.
Podaci pokazuju da upravo samostojeće vrećice (pouches) nude velik prostor za rast fleksibilne ambalaže, čemu doprinosi i korištenje lakih kompozitnih filmova koji smanjuju potrošnju resursa i troškove transporta.
U Ceresani ističu da će zbog porasta starije populacije u Europi fleksibilna ambalaža značajno mjesto zauzimati i u farmaceutskoj industriji. Trend u kojem ljudi imaju sve manje vremena za pripremu hrane također će ubrzati rast proizvodnje hrane zapakirane u jednokratne vrećice.
Što se tiče ambalažnih materijala, u Ceresani navode da biaksijalni polipropilen (BOPP) postaje sve važniji u proizvodnji fleksibilne ambalaže. Iako je tržište BOPP filmova u zapadnoj Europi dosad bilo nešto slabije razvijeno, u narednih šest godina očekuje se njegov opravak i porast potražnje, osobito u segmentu PET ambalaže, posebice u istočnoj Europi.
Datum objave: 8.1.2015., 15:07