Kviki u kreativnim rukama studenata

Počela Studentska kreativna radionica CROPAK 2012


Koliko su kreativni i koliko dobro poznaju zahtjevan dizajn ambalaže, studenti će pokazati i ove godine na četvrtom natjecanju "Studentska kreativna radionica CROPAK 2012", koja se u organizaciji tvrtke Tectus d.o.o., Zagreb, Instituta za ambalažu i tiskarstvo - IAT i časopisa Ambalaža/REGprint, a u suradnji s prehrambenom kompanijom Podravka d.d. iz Koprivnice, održava od 29. veljače do 4. svibnja.

Zagreb, 29. veljače 2012. Radionica je počela Prvim satom u Sveučilišnom računskom centru (SRCE) u Zagrebu, gdje su zahvaljujući najsuvremenijoj tehnologiji, po uzoru na svjetske trendove, te umreženosti hrvatskih sveučilišta, studenti iz Rijeke i Splita sa svojim kolegama iz Zagreba komunicirali putem telekonferencijske veze. Studentima je na Prvom satu detaljno predstavljen zadatak, a iskoristili su priliku i postaviti pitanja te razmijeniti iskustva s vodećim hrvatskim dizajnerima i marketinškim stručnjacima.

Radionica će trajati pet tjedana, a ovogodišnji zahtjevan zadatak studentima su postavili i prezentirali supervizori i predstavnici Podravke d.d. – najveće hrvatske prehrambene kompanije koja i na ovaj način dokazuje društvenu odgovornost i povjerenje prema mladim domaćim kreativcima. Sudjelovanjem u Radionici studenti dobivaju jedinstvenu priliku da dizajn vodeće linije grickalica nosi upravo njihov potpis, što im predstavlja izvrsnu priliku za iskazivanje vlastitih ideja i kapaciteta te jedinstvenu odskočnu dasku za razvoj karijere. Sama linija proizvoda Kviki obuhvaća neke od  najuspješnijih tradicionalnih Podravkinih proizvoda kojih se iz djetinjstva sjećaju i generacije roditelja današnjih studenata. Koji izgled Kvikija će obilježiti zabavne trenutke današnjih generacija saznat će se na proglašenju pobjednika u svibnju u Koprivnici, a nagrađeni će dizajn biti promoviran i u sklopu Svjetskih dana ambalaže 2012, 6. lipnja u Splitu.

Mladi kreativci, njih 97, ove godine dolaze s Akademije primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci, Grafičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Studija dizajna Arhitektonskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Umjetničke akademije Sveučilišta u Splitu i Visoke škole tržišnih komunikacija s pravom javnosti Agora iz Zagreba.

Studente vode stručni i iskusni mentori, sveučilišni predavači, a u ulozi autora kreativnog zadatka i supervizora su višestruko nagrađivani hrvatski dvojac na području dizajna ambalaže – magistra dizajna Izvorka Jurić i Dean Vranić, kreativni direktor Imago reklamne agencije d.o.o. iz Zagreba.


# # #

Organizatori:
Tectus d.o.o., Institut za ambalažu i tiskarstvo - IAT, Zagreb
i stručni časopis Ambalaža/REGprint

Idejna začetnica:
Drena Milijević, ravnateljica Instituta za ambalažu i tiskarstvo - IAT, Zagreb

Počasni pokrovitelji:
Sveučilište u Zagrebu
Sveučilište u Splitu
Sveučilište u Rijeci

Predmet Radionice:
redizajn linije proizvoda robne marke Kviki

Vlasnik robne marke:

Podravka d.d., Koprivnica

Autori kreativnog zadatka i supervizori:    

Dean Vranić, kreativni direktor Imago reklamne agencije d.o.o., Zagreb
Izvorka Jurić, mag. diz.

Institut za ambalažu i tiskarstvo
Institut za ambalažu i tiskarstvo -IAT je osnovan 2001. godine u okviru tvrtke Tectus d.o.o., Zagreb, s ciljem pospješivanja gospodarskih djelatnosti i jačanja poslovne suradnje hrvatskog gospodarstva međusobno i s inozemnim tvrtkama i međunarodnim organizacijama te promicanja ambalažne i grafičke struke kako u Hrvatskoj, tako i u zemljama regije, u Europi i na svjetskoj razini. Aktivnosti se očituju i kontinuiranom nakladničkom djelatnošću, organiziranjem stručnih skupova, savjetovanja, simpozija, foruma... te utemeljenjem, organizacijom i dodjelom nagrada za najbolju ambalažu na hrvatskom tržištu i u regiji – CROPAK i REGPAK, zahvaljujući čemu je ambalaža hrvatskih i regionalnih proizvoda prezentirana i na svjetskoj razini.
Institut je 2008. godine postao članicom WPO-a (World Packaging Organization) i EPIC-a (European Packaging Institutes Consortium).

Podravka d.d., Koprivnica, Hrvatska

Podravka je vodeća prehrambena kompanija u Hrvatskoj te jedna od vodećih kompanija na području srednje, istočne i jugoistočne Europe. Kompaniju karakterizira stvaranje proizvoda vrhunske kvalitete, visoka razina poslovnih procesa, osjetljivost na potrebe potrošača te uspješno prilagođavanje zahtjevima domaćeg i stranog tržišta. Tijekom godina Podravka razvija brojne renomirane marke od kojih se najpoznatije Podravka i Vegeta prodaju u više od 40 zemalja svijeta. Od drugih kompanija razlikuje se po sposobnosti razumijevanja potreba potrošača, markama proizvoda te visokoj kvaliteti proizvoda i poslovnih procesa.
    Podravka ima tvrtke i predstavništva u 20 zemalja na tri kontinenta - Europi, Australiji i Americi. Njezina snažna distribucijska mreža proteže se od Jadranskog do Baltičkog mora, čime se približila svojim kupcima na međunarodnom tržištu. Isto tako, uz proizvodnju i prodaju na području regije, Podravka ima strateške saveze na pojedinim tržištima te putem svoje razvijene distribucijske mreže distribuira proizvode svojih partnera. Podravkine robne marke  dobitnice su brojnih nagrada u Hrvatskoj i inozemstvu, kako od strane struke, tako i od samih potrošača.
   
 
Svjetski dani ambalaže 2012
Svake godine Svjetska organizacija za ambalažu (World Packaging Organization - WPO) centralni događaj za globalnu ambalažnu industriju, uz dodjele nagrada WorldStar najboljoj ambalaži, održava u različitim krajevima svijeta.
Godine 2012. svjetska ambalažna elita okupit će se u Splitu, a organizacija je povjerena hrvatskom Institutu za ambalažu i tiskarstvo – IAT, tvrtki Tectus d.o.o. iz Zagreba i stručnom časopisu Ambalaža/REGprint.
Više o svim događanjima dostupno je na www.festacropak.hr

Studentska kreativna radionica CROPAK
Godine 2009. pokrenuta je Studentska kreativna radionica CROPAK s ciljem sinergijskog djelovanja profesionalaca dizajnerske struke, edukacijskih institucija i gospodarstva na poticanju kreativnosti studenata srodnih visokoškolskih institucija te što ranijeg uključivanja budućih stručnjaka u procese osmišljavanja ambalaže stvarnog proizvoda s aspekta dizajna, uz stručno vodstvo i po konkretno definiranom zadatku poznatog vlasnika robne marke.

Proteklih godina Studentska kreativna radionica iznjedrila je nekoliko vrhunskih dizajnerskih rješenja. Pobjednik Studentske kreativne radionice CROPAK 2009, mladi Riječanin Marino Krstačić-Furić, plasirao se svojim radom na visoko 26. mjesto u jakoj konkurenciji na svjetskoj razini, dok su linije proizvoda Ralon i Suban - Kozmetika s posebnom namjenom, u redizajniranoj ambalaži pobjednika prošlogodišnjih Radionica Tomislava Maričića s Grafičkog fakulteta u Zagrebu i Andree Brajnovića s Akademije primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci, već na policama trgovina regije.

Više informacija:

Više o pobjednicima prošlogodišnjih Radionica



Datum objave: 1.3.2012., 12:45