U konkurenciji za nagradu ove je godina bilo čak 293 nominacije iz 35 zemalja svijeta, među kojima je i Hrvatska imala svog predstavnika, Studio Grozić d.o.o., dobitnika CROPAK-a 2015., koji je i osvojio WorldStar za najbolji dizajn ambalaže u kategoriji hrane za Franckov Čipi Čips Country.
Naime, pravo prijave na WorldStar ima ambalaža nagrađena na regionalnim ili nacionalnim natječajima koje organiziraju članice WPO-a. Sukladno tome, i dobitnici CROPAK-a i REGPAK-a, nagrade za najbolju ambalažu na hrvatskom tržištu i tržištu regije, stječu mogućnost nominirati se te odmjeriti snage s konkurentima na globalnoj razini.
Ove godine ukupno su dodijeljene 194 nagrade u 10 kategorija: piće, elektronika, hrana, zdravlje i ljepota, kućanstvo, luksuzni proizvodi, farmaceutski i medicinski proizvodi, produžena polica, transportna ambalaža i ostalo.
Gledano po zemljama, nagrađena su ambalažna rješenja iz: Australije, Austrije, Brazila, Češke Republike, Danske, Finske, Francuske, Indije, Indonezije, Italije, Izraela, Japana, Južne Koreje, Južnoafričke Republike, Kanade, Kine, Latvije, Mađarske, Norveške, Njemačke, Rusije, Singapura, Sjedinjenih Američkih Država, Slovačke, Španjolske, Šri Lanke, Švedske, Švicarske, Tajlanda, Turske, Ujedinjenog Kraljevstva i Ukrajine i naravno Hrvatske.
Dodijeljene su i tri posebne nagrade: Nagrada Predsjednika, koju je osvojila tvrtka Greiner Packaging iz Švicarske za tehnologiju nanošenja inertnog barijernog sloja na ambalažu (inert barrier technology – IBT); Nagrada za održivost koja je pripala tvrtki Ovotherm International iz Austrije za ambalažu za pakiranje jaja napravljenu od 100 posto recikliranog materijala te Nagrada za marketing koja je pripala švicarskoj tvrtki Victorinox Swiss Army Fragrance AG, za multifunkcionalnu parfemsku bočicu Victorinox Ella.
Svečanost dodjele nagrada održana je u okviru stručnih događanja za ambalažnu industriju koja je organiziralo Mađarsko udruženje za ambalažu.