dPrint okupio digitalnu elitu


U srijedu je u zagrebačkom Hotelu Dubrovnik održan međunarodni stručni skup "d PRINT – trendovi u digitalnom tisku", u organizaciji Instituta za ambalažu i tiskarstvo, tvrtke Tectus d.o.o. iz Zagreba i stručnog časopisa Ambalaža/REGprint.
Usprkos recesiji koja se snažno odrazila na grafičku industriju Hrvatske i regije, "d PRINT" je okupio stotinjak gospodarstvenika Hrvatske i regije: pružatelje usluga tiska, korisnike tiskarskih usluga, marketinške agencije te proizvođače i korisnike ambalaže. Sudionici su bili u prilici čuti predavanja meritornih stručnjaka tvrtki lidera na području digitalnog tiska: Agfa, Canon, Epson, HP Indigo, Intec, Kodak, Konica Minolta, Rapid, Ricoh, Screen, Xeikon i Xerox.

Cilj skupa bilo je predstavljanje mogućnosti i aplikacija digitalnog tiska kao temelja za razvoj poslovanja te najsuvremenijih tehničko-tehnoloških dosega svjetskih proizvođača strojeva, uređaja i opreme u području digitalnog tiska grafičkih proizvoda i ambalaže. Za razliku od tradicionalnih tehnika tiska, digitalni tisak namijenjen je prvenstveno tisku manjih naklada proizvoda s visokom dodanom vrijednošću.

Najveće prednosti novih tehnologija su tisak varijabilnih podataka, personalizacija, smanjenje makulature i potreba za skladištenjem, brži rokovi izrade i isporuke te lakše recikliranje gotovih proizvoda. Osim predavanja, održan je i tehnološki forum, tzv. Meet the Buyers, te izložba strojeva, uređaja, opreme, materijala i proizvoda digitalnog tiska.

Gospodarstvenici su prepoznali vrijednost foruma Meet the Buyers te iskoristili priliku za kratke i korisne poslovne sastanke. Zaključeno je da digitalni tisak nije samo nova tehnologija tiska. Riječ je o novoj filozofiji tiska koja tiskara od uslužnog servisera promiče u aktivnog sudionika u osmišljavanju promotivnog materijala. Na suvremenom tržištu, tiskar tako postaje specijalist za grafičke komunikacije koji svojem klijentu nudi cjelovita marketinška rješenje na više medijskih platformi. Bilo da je riječ o nadopuni postojećem ofsetnom programu, proširenju ponude ili pokretanju potpuno novog poslovanja, ulaganje u digitalni tisak preduvjet je opstanka na tržištu tiska, a njegov uspjeh ovisi o individualnom pristupu svakog tiskara.
Datum objave: 28.10.2011., 9:17