U Münchenu se održava Canon For Business 2014

David Preskett, direktor Europskih profesionalnih tiskara


Četrdesetak novinara, pretežno iz Europe, u ponedjeljak je prisustvovalo tiskovnoj konferenciji i predstavljanju noviteta iz Canonove ponude u Océ Costumer Experience centru u Poingu kraj Münchena.
Ukupno će oko 5000 ljudi iz cijelog svijeta tijekom dvotjednih događanja Canon For Business 2014 posjetiti Océov centar kako bi se uvjerili u inovativnost i kvalitetu Canonovih proizvoda. Za novinare je Canon, uz predstavljanje noviteta iz bogate ponude, organizirao i obilazak svoje tvornice u Poingu kako bi se uvjerili u nadzor kvalitete i pozornost koja se posvećuje detaljima prilikom proizvodnog procesa. Predstavnici 'sedme sile' mogli su sudjelovati i u demonstraciji proizvoda poput novog uređaja iz serije imagePRESS ili moćnog Infinistreama, ali i novih aplikacija, te porazgovarati s Canonovim stručnjacima o inovacijama iz Canonova istraživačkog programa. A njih je puno, jer kako se moglo čuti od Jeppea Fransena, direktora proizvodnje tiskarske grupe Canon Europe, 8 %  ukupnog prihoda Canon investira u istraživački program. Tako se u 2013. godini po broju registriranih patenata Canon svrstao na treće mjesto u svijetu, što neminovno dokazuje da je ta tvrtka uvelike okrenuta novim tehnologijama.

Na konferenciji za novinare govorili su David Preskett, direktoror Europskih profesionalnih tiskara, Peter Wolff, direktor komercijalne tiskarske grupe za Europu i Jeppe Fransen. Fokusirajući se na regiju Europe, Bliskog Istoka i Afrike, izvijestili su da u Canon EMEA radi 17.000 ljudi, koji pokrivaju 116 zemalja. Peter Wolff je predstavio rezultate novog petog Insight Reporta Canon Europe pod nazivom "Izgradite budućnost s tiskom" u kojem su uspoređena stajališta pružatelja usluge tiska s kupcima pa je vidljivo da ima puno elemenata zbog kojih pružatelji usluga mogu pozitivno gledati na budućnost. Većina prepoznaje potrebu za promjenom i činjenicom da će najveće prihode generirati unutar sljedećih pet godina, no svjesni su također da se moraju zalagati za identifikaciju ostalih područja rasta i međusobno razlikovanje. Istraživanje koje je provela nezavisna marketinška agencija uključilo je razgovor s 552 starija pružatelja usluga unutar industrijskog sektora u 25 zemalja Europe, Bliskog istoka i Afrike, a 80 % pružatelja tiskarskih usluga koji su ispitani imaju godišnji promet od dva milijuna eura ili manje, dok njih 20 % ima promet veći od dva milijuna eura. Čak 84 % kupaca tiska još uvijek smatra da njihovi pružatelji usluga ispunjavaju sveukupne komunikacijske potrebe njihovih tvrtki, a 78 % vjeruje da dobivaju vrijednost za novac od svog dobavljača. No još uvijek postoji prostor za napredak u uvjetima savjetovanja i donošenja novih razvoja i ideja
Dok 46 % kupaca predviđa da se zahtjevi tiska neće mijenjati u sljedećih pet godina, oni koji to očekuju smatraju da će koristiti više tiskanih materijala te podcrtavaju da je vrijednost koju tisak isporučuje razlog za povećanje njihove upotrebe tiskanih aplikacija. Smatraju da tisak kvalitetno komunicira i da je to način razlikovanja njihove tvrtke od konkurenata te ujedno i najučinkovitiji način da se dopre do stručnjaka ili starije populacije.

Izvješće također pokazuje nekoliko područja razlikovanja između pružatelja usluga i kupaca koja predstavljaju potencijalnu prigodu za poslovni rast za pružatelje usluga. Primjerice, upotreba usluga web-to-print od strane kupaca je porasla više od 50 % od 2012., a opet više od 66 % pružatelja usluga trenutačno ne nudi web-to-print usluge.
Uzimajući u obzir broj pružatelja usluga koji smatraju da se trebaju mijenjati, možda je iznenađujuće da samo 48 % komercijalnih tiskara i 32 inhouse tiskare imaju službeni marketinški ili poslovni razvojni plan. Kako se moglo čuti, od povratne reakcije koju imaju od kupaca tiska jasno je da mnogi pružatelji tiskarskih usluga čine ispravnu stvar kako bi učinili svoje kupce zadovoljnima i isporučili vrijednost za novac. Također postoje određena područja poput višekanalne komunikacije individualnog tiska i web-to-print usluge, gdje razina svjesnosti kupaca o aplikacijama ili njihovoj upotrebi ne odgovara procjeni ili ponudi pružatelja usluga. To razmimoilaženje je jasan poziv na akciju za pružatelje usluga i bliskiji odnos s kupcima dok razvijaju svoje poslovanje.
"Dok kupci tiskarskih usluga ukazuju da trebaju potporu u određenim područjima, pružatelji tih usluga, čini se, ne uzimaju tu činjenicu kao dovoljnu motivaciju da naprave potrebne promjene. Zbog toga se nadamo da će naši pružatelji usluga koji su prisutni na događanju Canon for Business 2014 u Poingu pronaći inspiraciju i motivaciju kako bi učinili potrebne promjene koje će im pomoći da budu bliskiji sa svojim kupcima", zaključili su mjerodavni u Canonu.

Nataša Gajski Kovačić

Datum objave: 20.5.2014., 13:15