Podsjetimo, u tijeku je natjecanje za izbor najbolje ambalaže na hrvatskom tržištu u kategoriji Studentskih radova. Radionica se po drugi put odvija u organizaciji tvrtke Tectus d.o.o., Instituta za ambalažu i tiskarstvo - IAT iz Zagreba te stručnog časopisa Ambalaža.
U ovogodišnju Radionicu uključeni su studenti Akademije primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci, Umjetničke akademije Sveučilišta u Splitu i Grafičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu te samostalni studenti Studija dizajna Arhitektonskog fakulteta u Zagrebu. Petotjedna Radionica provodi se u suradnji s Atlantic Grupom iz Zagreba i pod budnim okom tri mentora te supervizora Deana Vranića, glavnog kreativnog direktora Imago reklamne agencije d.o.o. iz Zagreba.
Na superviziji su studenti Grafičkog fakulteta pokazali svoje radne predloške linije legendarnog aftershavea Ralon koje su komentirali Dean Vranić i voditelj robne marke Marko Kufrin te studentima davali daljnje upute i sugestije za rad. Neki studentski radovi najavili su izrazito zanimljiva rješenja Ralona koji će uskoro zasjati u novom ruhu. Bilo je vrlo neobičnih radova koji su maštovitošću nasmijali supervizora i nazočne, ponekih s previše umjetničke slobode te onih koji su "promašili" ciljane potrošače Ralona.
Sve u svemu, supervizija je pokazala da je riječ o kompleksnom, zahtjevnom, ali i vrlo izazovnom zadatku. Sa znatiželjom ćemo pratiti daljnja promišljanja i radove studenata.
Radove studenata ocjenjivat će stručni ocjenjivački sud po strogo utvrđenim kriterijima i pravilima ocjenjivanja, a pobjednik će biti proglašen 7.5.2010. godine u sklopu središnjeg regionalnog događaja za ambalažnu industriju FEST.A CROPAK 2010, u Rovinju.
Na fotografiji: Dean Vranić i Marko Kufrin komentiraju studentske radove.