Šest studentskih rješenja u utrci za CROPAK 2010

Ocjenjivanje u Institutu za ambalažu i tiskarstvo


Nakon pet tjedana Studentske kreativne radionice CROPAK 2010, u organizaciji tvrtke Tectus d.o.o., Instituta za ambalažu i tiskarstvo te stručnog časopisa Ambalaža, odabrano je šest najboljih rješenja ovogodišnjeg zadataka - dizajn i redizajn linije aftershavea Ralon, legendarnog branda Atlantic Grupe. Ocjenjivanje je upriličeno u zagrebačkom Institutu za ambalažu i tiskarstvo gdje su članovi stručnog ocjenjivačkog suda ocijenili 26 studentskih radova koji su po odabiru mentora ušli u prvu selekciju. Odabrano je šest najboljih studentskih rješenja.

Ovih šest studenata natječu se za nagradu CROPAK 2010 u kategoriji Studentski radovi, a pobjedničko rješenje bit će proglašeno 7. svibnja u okviru FEST.A CROPAK-a 2010 u Rovinju: Boris Radulović, Tomislav Maričić, Miro Tomić i Igor Toplak s Grafičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu te Zvonimir Jergović i Meri Files s Akademije primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci.

Uz šest studenta koji će za svoje radove dobiti Certifikat odabira u finalni izbor natječaja CROPAK 2010, organizator je u dogovoru sa Stručnim ocjenjivačkim sudom ove godine odlučio posebno pohvaliti studenticu Damiru Kalajžić s Umjetnička akademije Sveučilišta u Splitu čiji se rad odlikuje iznimnom kreativnošću i emocionalnim nabojem.

Ovogodišnja Studentska kreativna radionica CROPAK održana je pod visokim pokroviteljstvom triju Sveučilišta u Hrvatskoj. Studenti Akademije primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci, Umjetničke akademije Sveučilišta u Splitu i Grafičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu te samostalni studenti Studija dizajna Arhitektonskog fakulteta u Zagrebu zadatak su odradili pod budnim okom triju mentora te supervizora Deana Vranića, glavnog kreativnog direktora Imago reklamne agencije d.o.o. iz Zagreba i predstavnika Atlantic Grupe.

Stručni ocjenjivački sud bio je sastavljen od sedam članova: Dean Vranić, glavni kreativni direktor reklamne agencije Imago, Jesenka Pibernik, docentica na Katedri za grafički dizajn Grafičkog fakulteta u Zagrebu, Ljubica Marinović-Marčetić, predavačica na Odsjeku za dizajn vizualnih komunikacija Umjetničke akademije Sveučilišta u Splitu, Aljoša Brajdić, docent na Odsjeku za primijenjene umjetnosti Akademije primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci, Lejla Dautović Čaić, direktorica marketinga kozmetike Atlantic Grupe, Marko Kufrin, voditelj robne marke Ralon i Drena Milijević, ravnateljica Instituta za ambalažu i tiskarstvo. Javnost također može glasovati za najbolje rješenje novog-starog Ralona elektronskim putem na www.ambalaza.hr do 21. travnja 2010. godine.

Svi dobitnici nagrade CROPAK stječu pravo izravnog sudjelovanja na međunarodnom natječaju za nagradu WorldStar koju dodjeljuje Svjetska organizacija za ambalažu (WPO), čiji je član Institut za ambalažu i tiskarstvo iz Zagreba.


Izjave članova Stručnog ocjenjivačkog suda:

Drena Milijević, ravnateljica Instituta za ambalažu i tiskarstvo i idejna začetnica projketa:
- Ovogodišnji studentski rezultati su izvrsni – zanimljiva rješenja proizašla su unutar strogo zadanih okvira. Kao organizator Studentske kreativne radionice izuzetno sam zadovoljna jer smo dobili potporu triju Sveučilišta u Hrvatskoj – to je jedna od potvrda da radimo vrijednu stvar. I ove godine potvrđen je cilj Radionice, a to je sinergija obrazovnih institucija, društveno odgovornog gospodarstva i profesionalaca dizajnerske struke.

Dean Vranić, glavni kreativni direktor reklamne agencije Imago i supervizor Studentske kreativne radionice CROPAK 2010
- U početku ovogodišnje Studentske kreativne radionice bio sam vrlo skeptičan i mislio da Ralon nije baš najprimjereniji zadatak za studente. S obzirom na male izmjene u zahtjevima naručitelja, očekivao sam slična rješenja, ali dobili smo upravo suprotno –puno originalnih rješenja visoke kvalitete kojima naručitelj doista može biti zadovoljan. Sudjelujem kao supervizor jer mi je želja mlade ljude što prije uputiti u realnost tržišta. Često sam nezadovoljan kandidatima koji dolaze u Imago na razgovor za posao jer su opterećeni apstraktnim i suviše akademskim znanjima. Studente je nužno što prije uključiti u konkretan rad i zato uvijek rado sudjelujem u ovakvim projektima."

Jesenka Pibernik, docentica na Katedri za grafički dizajn Grafičkog fakulteta u Zagrebu i mentorica
- Kao mentorica sam vrlo zadovoljna odličnim uspjehom naših studenata. Vjerujem da je to zato jer su se studenti uspjeli identificirali s proizvodom i zadatak im je predstavljao osobni izazov. Opseg zadatka bio je primjeren vremenu izrade, pa smo ga jednostavno proveli. Studentska kreativna radionica dobro je osmišljena jer s jedne strane u studenta razvija osjećaj grupne pripadnosti, a s druge individualni natjecateljski duh, što je vrlo korisno za ciljanu dobnu skupinu.


Aljoša Brajdić, Akademija primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci, docent na Odsjeku za primijenjene umjetnosti, Katedra za grafiku i mentor
- Ulazak među šest finalista dobar je uspjeh za našu Akademiju. Ovogodišnji zadatak bio je složeniji zbog nekoliko proizvoda u liniji Ralon pa mi je žao da Studentska kreativna radionica nije trajala tjedan-dva dulje. Sudjelovanje u Radionici studentima predstavlja veliki izazov i zadovoljstvo te se nadam da ćemo i ubuduće sudjelovati.

Marko Kufrin, voditelj robne marke Ralon Atlantic Grupe
- Uvijek nam je drago kad Atlantic Grupa može sudjelovati u društveno odgovornim projektima poput ovog. Ocjenjivanjem smo zadovoljni jer smo se složili sa strukom u odabiru najboljih radova. Što se tiče suradnje sa studentima, primjećujemo da nisu opterećeni okvirima, imaju svježe ideje i vrlo su kreativni, pa su i njihova rješenja upravo takva. Zadovoljni smo jer je Radionica rezultirala velikim brojem atraktivnih i kvalitetnih rješenja među kojima ćemo odabrati ono najbolje.

 

Datum objave: 14.4.2010., 8:49