Novo ruho za tržišnu legendu Ralon


Hrvatski studenti okušat će se u grafičkom dizajnu i redizajnu ambalaže legendarnog Ralona, a pobjednik će biti u mogućnosti sudjelovati i na svjetskom natječaju za najbolju ambalažu WORLDSTAR.

Točno u podne, u Sveučilišnom računskom centru - SRCE, u ulici Josipa Marohnića 5, Zagreb, 8. ožujka 2010., održan je Prvi sat Studentske kreativne radionice CROPAK 2010. Njime je službeno označen i početak natjecanja za izbor najbolje ambalaže na hrvatskom tržištu u kategoriji Studentskih radova. Radionica se po drugi put odvija u organizaciji tvrtke Tectus d.o.o., Instituta za ambalažu i tiskarstvo - IAT iz Zagreba te stručnog časopisa Ambalaža.

U ovogodišnju Radionicu uključeni su studenti Akademije primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci, Umjetničke akademije Sveučilišta u Splitu i Grafičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu te samostalni studenti Studija dizajna Arhitektonskog fakulteta u Zagrebu. Petotjedna Radionica provodi se u suradnji s Atlantic Grupom iz Zagreba i pod budnim okom tri mentora te supervizora Deana Vranića, glavnog kreativnog direktora Imago reklamne agencije d.o.o. iz Zagreba.

Ovogodišnju Studentsku kreativnu radionicu otvorila je idejna začetnica Drena Milijević, direktorica tvrtke Tectus d.o.o. i ravnateljica IAT-a. Na samom početku, gđa Milijević je pozdravila nazočne – Jesenku Pibernik, docenticu na Katedri za grafički dizajn Grafičkog fakulteta u Zagrebu, Marka Kufrina, voditelja robne marke Ralon, Lejlu Dautović Čaić, direktoricu marketinga kozmetike Atlantic Grupe i "virtualno nazočne" - sudionike koji su sudjelovali na Prvom satu putem videokonferencijske veze. Kao predstavnici Sveučilišta iz Rijeke i Splita sudionicima su se obratili Marina Banić Zrinšćak, prodekanica za umjetničko- znanstvenu djelatnost na Akademiji primijenjenih umjetnosti u Rijeci i Igor Čaljkušić, pročelnik Odsjeka za dizajn vizualnih komunikacija Umjetničke akademije u Splitu.

Nakon uvodnog pozdrava, gđa Milijević još je jedanput naglasila cilj Radionice: sinergijsko djelovanje profesionalaca dizajnerske struke, srodnih edukacijskih ustanova i društveno odgovornog gospodarstva na poticanju kreativnosti studenata te što ranijeg uključivanja budućih stručnjaka u procese promišljanja ambalaže stvarnog proizvoda s aspekta grafičkog dizajna, uz stručno vodstvo i po konkretno definiranom zadatku.

Na Prvom satu Dean Vranić zadao je studentima ovogodišnji zadatak Studentske kreativne radionice. Više od 100 studenata počelo je raditi na izradi grafičkog dizajna predloška za ambalažu linije proizvoda legendarnog aftershave branda Ralon. Studenti su oduševljeni zadatkom jer im predstavlja velik izazov – uz sitne preinake koje im dopušta vlasnik proizvoda, moraju Ralon približiti novoj ciljanoj publici. Ralon je kultna marka aftershave proizvoda koja već desetljećima drži odličnu poziciju na tržištu te je i u 2009. na hrvatskom tržištu bio druga volumno najprodavanija marka proizvoda za njegu poslije brijanja.

Radove studenata ocjenjivat će stručni ocjenjivački sud po strogo utvrđenim kriterijima i pravilima ocjenjivanja, a pobjednik će biti proglašen 7.5.2010. godine u sklopu središnjeg regionalnog događaja za ambalažnu industriju FEST.A CROPAK 2010, u Rovinju.

Podsjetimo, pobjednik Studentske kreativne radionice CROPAK 2009, Marino Krstačić Furić, student Akademije primijenjene umjetnosti Sveučilišta u Rijeci, sa svojim dizajnom Kraševih Vic krekera plasirao se na visoko 26. mjesto na natječaju za najbolju ambalažu na svijetu u kategoriji WorldStar Student. Osvojivši Certificate of Recognition najavio je kvalitetu hrvatskog dizajnerskog naraštaja čije vrijeme tek dolazi.
 

Datum objave: 8.3.2010., 16:36