Novosti iz ambalažne i grafičke industrije

Održana Fespa Global Print Expo 2022

Održana je u Berlinu od 31. 5. do 3. 6. 2022. Sve viđeno u Berlinu pokazalo je da je stanje industrije stabilno s trendom rasta kako se vraća i povjerenje u industriju.

07.06.2022.
07.06.2022.

Dva američka festivala, dvije nagrade za Studio Tumpić/Prenc

Nakon domaćih i europskih natjecanja, dizajn ambalaže rovinjskog Studija Tumpić/Prenc za biodinamička Vina Šuran osvojio je nagrade na američkim Dieline i ADC Awards.
02.06.2022.

Umjesto plastike Coca-Cola u Hrvatskoj počinje koristiti kartonska ambalažu

Provodeći ovaj program, Coca-Cola Hrvatska već je smanjila ukupnu uporabu plastike za ¼ u posljednjih 10-ak godina
10.05.2022.

Online oglašavanje u Hrvatskoj doseglo gotovo 90 milijuna eura


Rezultati IAB Croatia studije Online AdEx pokazuju da se ukupna vrijednost investicija u online oglašavanje u Hrvatskoj tijekom 2021. procjenjuje na više od pola milijarde kuna, tj. 89,970,000 eura, a na temelju prikupljenih podataka prognozira se nastavak rasta od gotovo 8 % u 2022. godini.

27.04.2022.

Svjetska organizacija za ambalažu (WPO) na sajmu IPAK IMA

Na sajmu IPAK IMA Svjetska organizacija za ambalažu održat će se sastanak Upravnog odbora kao i dodjela nagrada za najbolju ambalažu na svijetu WorldStar
19.04.2022.

Novo izdanje mjesečnog newslettera Svjetske organizacije za ambalažu

Ovaj broj donosi pregled događanja u svijetu ambalaže.

31.12.2021.

Zabrana stavljanja na tržište laganih vrečica


Od 1. siječnja 2022. u Hrvatskoj je zabranjeno stavljanje na tržište laganih plastičnih vrećica za nošenje


20.12.2021.

Novo izdanje mjesečnog newslettera Svjetske organizacije za ambalažu


Ovaj broj donosi pregled događanja u svijetu ambalaže.

19.12.2021.

Grayling osvojio European Excellence Awards nagradu u kategoriji Large Consultancy


 Uz ovu glavnu nagradu Grayling je osvojio nagrade u još četiri kategorije za najbolje kampanje u različitim sektorima.


11.12.2021.

Slovenija će uvesti kaucijski sustav povratne ambalaže za plastične boce i limenke

Kako bi povećala odvojeno prikupljanje i recikliranje plastike, Slovenija će uvesti kaucijski sustav povratne ambalaže kakav već ima više država u Europskoj uniji i koji se pokazao učinkovitim


11.12.2021.

Young Balkan Designers 2022: Life Hacks for Health and Wellbeing

Novo izdanje regionalnog natječaja Young Balkan Designers 2022 poziva mlade dizajnerice i dizajnere iz regije, te druge kreativce do 35 godina starosti, da od 8. prosinca 2021.godine, do 20. siječnja 2022. godine prijave svoja rješenja kao odgovor na ovogodišinju temu “Life Hacks”.


08.12.2021.

IdejaX otvorila prijave: Najbolje kreativne ideje agencija i samostalnih umjetnika pod svjetlom reflektora!

U tijeku su prijave na novo izdanje natjecanja posvećenoga hrvatskim kreativcima: kandidatima je na raspolaganju čak 18 kategorija u tri skupine, među kojima se ističe nova kategorija Društvena odgovornost.


27.11.2021.

U Rovinju se okupili hrvatski agencijski lideri

Od analiza podataka važnih za agencijsku perspektivu i komunikacijsku industriju u cjelini do pogleda u budućnost: vodeće osobe hrvatske komunikacijske industrije okupile su se u Rovinju te nazdravile kreativnosti, ustrajnosti i postignutim uspjesima.


21.11.2021.

U Francuskoj od 1. 1. 2022. zabranjena plastična ambalaža za većinu voća i povrća

Francuska će od 1. siječnja 2022. godine zabraniti upotrebu plastične ambalaže za gotovo sve voće i povrće, nastojeći smanjiti količinu plastičnog otpada.
16.11.2021.

Predstavljeno prvo istraživanje o zelenoj tranziciji hrvatskog gospodarstva

Analiza spremnosti hrvatskih poduzeća na zelenu tranziciju za klimatsku neutralnost, koju su proveli Hrvatska gospodarska komora i konzultantska tvrtka Apsolon, pokazala je da više od 60% tvrtki ne percipira zelenu tranziciju kao priliku.
Starije