Novosti iz ambalažne i grafičke industrije
Održana je u Berlinu od 31. 5. do 3. 6. 2022. Sve viđeno u Berlinu pokazalo je da je stanje industrije stabilno s trendom rasta kako se vraća i povjerenje u industriju.
07.06.2022.
07.06.2022.
Održana je u Berlinu od 31. 5. do 3. 6. 2022. Sve viđeno u Berlinu pokazalo je da je stanje industrije stabilno s trendom rasta kako se vraća i povjerenje u industriju.
07.06.2022.
Nakon domaćih i europskih natjecanja, dizajn ambalaže rovinjskog Studija Tumpić/Prenc za biodinamička Vina Šuran osvojio je nagrade na američkim Dieline i ADC Awards.
02.06.2022.
Provodeći ovaj program, Coca-Cola Hrvatska već je smanjila ukupnu uporabu plastike za ¼ u posljednjih 10-ak godina
10.05.2022.
Rezultati IAB Croatia studije Online AdEx pokazuju da se ukupna vrijednost investicija u online oglašavanje u Hrvatskoj tijekom 2021. procjenjuje na više od pola milijarde kuna, tj. 89,970,000 eura, a na temelju prikupljenih podataka prognozira se nastavak rasta od gotovo 8 % u 2022. godini.
27.04.2022.
Na sajmu IPAK IMA Svjetska organizacija za ambalažu održat će se sastanak Upravnog odbora kao i dodjela nagrada za najbolju ambalažu na svijetu WorldStar
19.04.2022.
Ovaj broj donosi pregled događanja u svijetu ambalaže.
31.12.2021.
Od 1. siječnja 2022. u Hrvatskoj je zabranjeno stavljanje na tržište laganih plastičnih vrećica za nošenje
20.12.2021.
Ovaj broj donosi pregled događanja u svijetu ambalaže.
19.12.2021.
Uz ovu glavnu nagradu Grayling je osvojio nagrade u još četiri kategorije za najbolje kampanje u različitim sektorima.
11.12.2021.
Kako bi povećala odvojeno prikupljanje i recikliranje plastike, Slovenija će uvesti kaucijski sustav povratne ambalaže kakav već ima više država u Europskoj uniji i koji se pokazao učinkovitim
11.12.2021.
Novo izdanje regionalnog natječaja Young Balkan Designers 2022 poziva mlade dizajnerice i dizajnere iz regije, te druge kreativce do 35 godina starosti, da od 8. prosinca 2021.godine, do 20. siječnja 2022. godine prijave svoja rješenja kao odgovor na ovogodišinju temu “Life Hacks”.
08.12.2021.
U tijeku su prijave na novo izdanje natjecanja posvećenoga hrvatskim kreativcima: kandidatima je na raspolaganju čak 18 kategorija u tri skupine, među kojima se ističe nova kategorija Društvena odgovornost.
27.11.2021.
Od analiza podataka važnih za agencijsku perspektivu i komunikacijsku industriju u cjelini do pogleda u budućnost: vodeće osobe hrvatske komunikacijske industrije okupile su se u Rovinju te nazdravile kreativnosti, ustrajnosti i postignutim uspjesima.
21.11.2021.
Francuska će od 1. siječnja 2022. godine zabraniti upotrebu plastične ambalaže za gotovo sve voće i povrće, nastojeći smanjiti količinu plastičnog otpada.
16.11.2021.
Analiza spremnosti hrvatskih poduzeća na zelenu tranziciju za klimatsku neutralnost, koju su proveli Hrvatska gospodarska komora i konzultantska tvrtka Apsolon, pokazala je da više od 60% tvrtki ne percipira zelenu tranziciju kao priliku.