Nove kategorije nagrađuju najbolji digitalni proizvod, projekt izdavača i društvenu odgovornost. Prijaviti se mogu projekti koji su se provodili od 1. siječnja 2022. do 6. veljače 2023. godine, a pobjednici će biti proglašeni na svečanim dodjelama Dana komunikacija u Rovinju.
Natjecanje MIXX Awards Croatia, koje već trinaestu godinu u Hrvatskoj nagrađuje najbolje digitalne kampanje (Brand Awareness Campaign, Direct Response and Lead Generation Campaign, Cross-Media Integration Campaign, Campaign Effectiveness i Corporate Social Responsibility Campaign) te alate/platforme u području tržišnih komunikacija s nagradama za najbolji digitalni proizvod, medijsku strategiju, sadržaj, web-stranicu, kampanju na društvenim mrežama, kampanju influencer marketinga, najinovativnije korištenje tehnologije te najbolje digitalne projekte izdavača, otvorilo je prijave!
Natjecanje MIXX Awards Croatia, koje djeluje pod okriljem IAB-a Croatia – jedinstvene zajednice aktera na hrvatskom digitalnom tržištu i domaće adrese međunarodne organizacije IAB (Interactive Advertising Bureau) Global zadužene za unaprjeđenje i održavanje interaktivnog marketinga hrvatskoga tržišta na najvišem standardu – niz godina kvalitetno prikazuje presjek najboljega od domaće digitalne zajednice, a pobjednici će i ove godine u svečanoj atmosferi biti proglašeni na dodjelama nagrada Dana komunikacija.
Natjecatelje očekuje ukupno pet nagrada za kampanje i nagrada Best in Show, dok se najbolje digitalne alate/platforme nagrađuje s osam nagrada. Članovi žirija ocjenjivat će kombinaciju strategije, izvedbe, kreativnosti i postignutih rezultata. Sve one koji marljivo stvaraju razveselit će i posebna ponuda 4 + 1 – prijavitelji koji podnesu četiri prijave mogu još jedan projekt prijaviti bez naknade!
Redovni prijavni rok traje do 20. siječnja 2023., a prijave su moguće do 6. veljače – kada završava kasni prijavni rok. Kvalifikacijski period obuhvaća sve projekte koji su realizirani od 1. siječnja 2022. do 6. veljače 2023. godine.
Više...