Pokazao je to Global Effie Effectiveness Index 2021, a na rang-listama najučinkovitijih našle su se i druge hrvatske agencije i tvrtke.
Prema rezultatima Global Effie Effectiveness Indexa iz 2021. – koji mjeri učinkovitost temeljenu na rezultatima prošlogodišnjeg Effie Awards Croatia natjecanja, za koje su nagrade dodijeljene prošle, 2021. godine u prekrasnoj atmosferi zagrebačkoga Tuškanca – titulu najučinkovitije agencije, kao i najučinkovitije nezavisne agencije u Hrvatskoj odnio je Studio Sonda. Sjajan rezultat na hrvatskom, a potom i europskom izdanju natjecanja donio im je i titulu desete najučinkovitije nezavisne agencije u Europi.
Najučinkovitijim brendom, kao i najučinkovitijim oglašivačem, proglašena je Gradska knjižnica Poreč. WPP je proglašen najučinkovitijom grupacijom, a MediaCom najučinkovitijom agencijskom mrežom u 2021. u Hrvatskoj.
Effie Index 2021 odražava rad postignut tijekom jednog od najizazovnijih razdoblja u novijoj povijesti. Brendovi i agencije uključeni u ove rang-liste pokazali su neumoljivu predanost marketinškoj učinkovitosti i predstavljaju upornost, agilnost i kreativnost u cijeloj našoj globalnoj industriji, poručila je Traci Alford, globalna izvršna direktorica Effie Worldwide. Čestitamo svim najbolje rangiranim tvrtkama što nastavljaju isporučivati ideje koje djeluju!
Datum objave: 1.10.2022., 16:12