Časopis Ambalaža - broj 2, lipanj 2009.

Summary

Intervju / Interview

Ambalaža je izazov! / Packaging Presents a Challenge! (J. Bergmair)

Svjetska iskustva / World Experience

Ambalaža je odgovor na glad u svijetu / Packaging is the Answer to World Hunger

Vijesti iz svijeta / World News

FEST. A CROPAK 2009

Opatijski dani ambalaže / Packaging Days in Opatija

Kreativna radionica CROPAK 2009 / CROPAK 2009 Creative Workshop

Pobjednički tim: Marina Jakovčić, SMS d.o.o, Split; Boris Ljubičić, Studio International d.o.o., Zagreb; Marko Koraca, Eti Trade d.o.o., Pazin

Ambalaža za ljubav na prvi pogled / Love at First Sight Packaging

Laureat ovogodišnjeg CROPAK natječaja za najbolju ambalažu na hrvatskom tržištu splitska je tvrtka SMS osvojivši CROPAK GODINE za seriju maslinovih ulja u trobridnoj boci. CROPAK GODINE dodjeljuje se najboljem među najboljima, a Marina Jakovčić, direktorica marketinga SMS-a pojašnjava koja je dobitna kombinacija presudila.

Boris Ljubičić, Studio International d.o.o., Zagreb

Samo optimalna rješenja daju rezultate / Only Optimal Solutions Yield Results

Boris Ljubičić, hrvatski višestruko nagrađivani dizajner, od prvoga je dana aktivni sudionik FEST.A CROPAK-a. Autor je objekta CROPAK te dizajnerskih rješenja koja su na tom natječaju uvijek odnosila nagrade. I ove je godine zaslužan za dizajn “pobjednika”.

Ponosni smo na osvojeni CROPAK / Proud Winners of CROPAK

Sinergija dizajnera, proizvođača i vlasnika branda u slučaju SMS-ovih maslinovih ulja pokazala se dobitnom kombinacijom. Želje vlasnika branda s jedne strane, te često “razigrana” dizajnerska rješenja s druge strane, proizvođač ambalaže, odnosno u ovom slučaju etikete, mora proizvesti u realnim okvirima i mogućnostima.

CROPAK 2009 dobitnici / CROPAK 2009 Winners

U riječi i slici / Sights and Sounds

Vijesti iz Hrvatske / News from Croatia

Ambalaža u Hrvatskoj / Packaging in Croatia

Pronaći ćemo rješenje za ambalažnu industriju / Finding Solution for Entire Packaging Industry (E. Kancelir)

Atraktivna ambalaža za novi Podravkin brand

Lero osvaja voćem i novom ambalažom / Lero – Seductive Taste in Charming Packaging

Robna marka Lero koja postoji više od 40 godina i jedna je od prvih registriranih i licenciranih brandova na prostorima jugoistočne Europe, sinonim je veselog i zdravog lokalnog duha, ali i postojanosti, sigurnosti i kvalitete na Lero i Podravka način.

Vijesti iz regije / Regional News

Legislativa / Legislation

Zakonski okviri uredbe (EC) br. 1935/2004 / Legal Framework of the Regulation No 1935/2004

Materijali i proizvodi koji dolaze u dodir s hranom (npr. ambalaža, posuđe, kuhinjski pribor) podliježu brojnim nacionalnim i europskim zakonima, međutim, ovisno o materijalu, postoje i znatne razlike među pojedinim odredbama.

Sljedivost prehrambenih proizvoda hrvatskih trgovačkih društava kao element sudjelovanja na tržištu EU / Traceability of Food Products of Croatian Enterprises as an Element of Participation...

Ambalažni materijali / Packaging Materials

Sustav sljedivosti kao nužan element prilikom izrade procjene rizika od migracije tvari iz ambalaže u hranu / Traceability System as an Essential Element of Migration ...

Zdravstvena ispravnost materijala i predmeta u neposrednom dodiru s hranom i Europska unija / Health Safety of Materials and Articles Intended to Come into Contact with Food...

Označavanje ambalaže / Marking, Coding and Labeling on Packaging

Sljedivost – trošak ili investicija / Traceability – Expense or Investment

Norme za ambalažnu industriju i sljedivost u lancu hrane – mogućnost certificiranja / Standards for Packaging Industry and Food Chain Traceability – Certification...

RFID tehnologije – sustav upravljanja procesom nabave robe / RFID Technologies – Goods Management System

Kodak Traceless System – sustav protiv krivotvorenja / Kodak Traceless System – Anticounterfeiting System

U posljednje četiri godine Kodak je transformirao svoje poslovanje u smjeru digitalne fotografije i razvoja materijala. Kodakove prednosti su kontinuirani razvoj materijala već više od 100 godina, te investiranje u razvoj digitalnih tehnologija više od 20 godina. Iskustvo u tim područjima omogućava

Strojevi, uređaji, oprema / Machines, Devices, Equipment

Trendovi i rast primjene digitalnog tiska u ambalažnoj industriji / Trends and Growing Use of Digital Printing in Packaging Industry

Dizajn / Design

Dizajn i redizajn ambalaže u službi Njegovog Veličanstva – branda / Design and Redisign of Packaging in His Majesty’s Service – the Brand

Sajmovi, savjetovanja, izložbe / Conferences, Fairs, Exhibitions

Pregled sajmova i izložbi iz ambalažne industrije / List of Fairs and Exhibitions in Packaging Industry

Kako je propao rokenrol / The Day Rock and Roll Died

Prikaz / Review

Znakovi: priručnik o znakovima na proizvodima i ambalaži / Symbols: Manual of Symbols on Products and Packaging

Pojmovnik / glossary

Hrvatska burza otpada / Croatian Waste Market