«
Povratak na sadržaj
Broj 2 | Godina 2009
Atraktivna ambalaža za novi Podravkin brand
Lero osvaja voćem i novom ambalažom / Lero – Seductive Taste in Charming Packaging
Robna marka Lero koja postoji više od 40 godina i jedna je od prvih registriranih i licenciranih brandova na prostorima jugoistočne Europe, sinonim je veselog i zdravog lokalnog duha, ali i postojanosti, sigurnosti i kvalitete na Lero i Podravka način.
Brand Lero ime duguje zavodniku i veseljaku koji na pozitivan način utjelovljuje živopisni duh Mediterana i koji se spominje još u Gundulićevoj “Dubravki”. Baš kao što lero svojim neodoljivim šarmom plijeni pažnju gdje god se pojavi, tako i Lero proizvodi oduševljavaju bogatstvom voća, osvježavajućim okusom i raznolikošću asortimana. Tvornica Lero u Rijeci, osnovana davne 1964. godine, a koja je od prošle godine u vlasništvu Podravke, svojom dugogodišnjom tradicijom u izradi sokova pridobila je brojne ljubitelje osvježavajućih okusa prirode. Uz vrhunsku kvalitetu, suvremenu tehnologiju proizvodnje sokova, širok asortiman prilagođen individualnim potrebama potrošača, Lero proizvode odlikuju i prirodni sastojci, bogatstvo vitamina, minerala i izvrstan okus.
Sukladno trendovima na tržištu te zahtjevima i potrebama potrošača, odnedavno se Lero proizvodi mogu naći u sasvim novom, modernom vizualnom identitetu. Crvena boja koja se provlači dizajnom kao zaštitni znak Lera neodoljivo podsjeća na bogatstvo voća, njegovu punoću, raskoš i snagu koju crpi iz prirode.
U kontekstu redizajna velike promjene napravljene su na liniji juiceva i nektara u ambalaži zapremnine 0,2 l koja je lansirana na tržište početkom travnja. Težište inovacije je na potpuno novoj ergonomski oblikovanoj boci s istaknutom gravurom Lero na gornjem dijelu iznad etikete. Boca ima grlo TO 43, čiji je dizajn ostvaren zajedničkom suradnjom Podravkine službe Dizajn i ambalaža te proizvođača Vetropack Straže iz Huma na Sutli, a litografirani twist off zatvarač proizvodi Pluto d.d. iz Zagreba. Zatvarač ima sigurnosni prsten čija je funkcija prenijeti potrošaču informaciju o originalno zatvorenom proizvodu. Etiketa je rezultat zajedničke suradnje reklamne agencije Interbrand iz Hamburga te Podravkinog Studija za dizajn. U kartonski se podložak pakira 20 boca te se sve omata termoskupljajućom folijom, što čini transportnu ambalažu, opremljenu transportnom etiketom. Na taj se način u potpunosti osigurava sljedivost u opskrbnom lancu.
Marketing poslovnog programa pića, Podravka d.d., Koprivnica
Sukladno trendovima na tržištu te zahtjevima i potrebama potrošača, odnedavno se Lero proizvodi mogu naći u sasvim novom, modernom vizualnom identitetu. Crvena boja koja se provlači dizajnom kao zaštitni znak Lera neodoljivo podsjeća na bogatstvo voća, njegovu punoću, raskoš i snagu koju crpi iz prirode.
U kontekstu redizajna velike promjene napravljene su na liniji juiceva i nektara u ambalaži zapremnine 0,2 l koja je lansirana na tržište početkom travnja. Težište inovacije je na potpuno novoj ergonomski oblikovanoj boci s istaknutom gravurom Lero na gornjem dijelu iznad etikete. Boca ima grlo TO 43, čiji je dizajn ostvaren zajedničkom suradnjom Podravkine službe Dizajn i ambalaža te proizvođača Vetropack Straže iz Huma na Sutli, a litografirani twist off zatvarač proizvodi Pluto d.d. iz Zagreba. Zatvarač ima sigurnosni prsten čija je funkcija prenijeti potrošaču informaciju o originalno zatvorenom proizvodu. Etiketa je rezultat zajedničke suradnje reklamne agencije Interbrand iz Hamburga te Podravkinog Studija za dizajn. U kartonski se podložak pakira 20 boca te se sve omata termoskupljajućom folijom, što čini transportnu ambalažu, opremljenu transportnom etiketom. Na taj se način u potpunosti osigurava sljedivost u opskrbnom lancu.
Marketing poslovnog programa pića, Podravka d.d., Koprivnica