Za Sudnji dan najbolje su lega - lega "Fresh" majice

Igor Penović, dizajner studija Mit i jedan od tvoraca lega-lega proglašen je dizajnerom godine. Tu prestižnu titulu mu je osiguralo pakiranje lega-lega majica "Fresh". Nezavisni festival kreativnih komunikacija pod nazivom „Sudnji dan“ održao se u Muzeju Suvremene umjetnosti u Zagrebu 1. listopada ove godine.
Festival na prvo mjesto stavlja pojedince koji su tvorci uspješnih ideja, a koji su najvećim dijelom zaposleni u reklamnim i PR agencijama, dizajnerskim studijima, produkcijskim kućama, medijski su djelatnici i samostalni umjetnici. Specifičnost festivala je žiri od 200 priznatih kreativaca koji glasa putem on line platforme i tako nagrađuje najbolje u svojoj struci. U iznimno oštroj konkurenciji u kategoriji dizajner godine, u koju ulazi dizajn plakata, logo, vizualni identitet, sredstva direktne komunikacije, pakiranje proizvoda, dizajn publikacija, samopromocija, ambijentalni dizajn, dizajn print-oglasa, upotreba novog medija, art direkcija TV reklame, pakiranje "Fresh" lega-lega izdvojio se jednostavnošću i funkcionalnošću te dizajnom koji je osvojio cijeli žiri. "Jako sam sretan i ponosan. Dobiti ovakvo priznanje i to od struke, od žirija od 200 kreativaca, zaista je nevjerojatno. Lega-lega proizvode radimo iz srca i radimo ono što bismo sami koristili ili nosili i to prenosimo na proizvod. Ovo je potvrda da sam na dobrom putu", kazao je Igor Penović.
Datum objave: 3.10.2011., 13:15