Coca-Cola je na tržište Južne Amerike nedavno izbacila novu bocu u cijelosti izrađenu od leda.
Naime, kompanija Coca-Cola odavno je prepoznala važnost ambalaže kao snažnog marketinškog alata. Kultna Coca-Colina staklena boca u obliku pješčanog sata, crveno-bijele korporativne boje, ime brenda napisano fontom Spencerian – elementi su dovoljni da dobijete sliku. Upravo u tome i leži izazov: kako i dalje koristiti ambalažu kao moćan marketinški alat, a da ne našteti imidžu brenda.
Proces stvaranja nove boce od leda je sljedeći. Mikrofiltrirana voda ulijeva se u silikonske kalupe koji se onda zamrzavaju na -25°C, nakon čega se piće ulijeva u zamrznute kalupe. Rezultat je već ranije spomenuta boca u obliku sata, ali ovaj put u cijelosti izrađena od leda. Na taj način vanjski izgled, uslijed zamrzavanja, odaje efekt zamagljenosti, zbog čega se piće u boci ne vidi u potpunosti jasno.
Eksperiment s "ledenom bocom" Coca-Cola provodi ovog ljeta na plažama Kolumbije pod sloganom "Hladna do posljednje kapi". Prema prvim informacijama, u prosjeku se proda 265 "ledenih boca" na sat.
Datum objave: 9.7.2013., 8:57