Santiago Navarro i Joe Revell, osnivači vina Garçon, nedavno su započeli svoje start-up putovanje izumivši plosnatu bocu za vino.
Navarro kaže kako je rješenje već steklo međunarodnu slavu i aludira na svoje ambicije pretvaranja ovog dizajna u svojevrsni "tetrapak za vina".
Joe Revell je uočio problem generacije milenijalaca koji su imali loša iskustva s isporukom vina u gradove. U traženju rješenja udružio se s Navarrom koji ima jaku pozadinu u maloprodaji vina.
"Istraživali smo različite ambalažne koncepte i očita rješenja na tržištu koja su se koristila za dostavu vina. Ja sam tradicionalist kada je vino u pitanju i volim servirati bocu na stol, kao što je, uvjeren sam, slučaj i kod mnogih drugih potrošača. Postojeća rješenja nisu bila ugodna oku niti su odgovarala društvenom ambijentu," kaže Navarro.
"Doživjeli smo eureka trenutak kad smo shvatili - zašto jednostavno ne napravimo plosnatu bocu od ove okrugle?" zaključuje Navarro. Kao predložak su uzeli boce poznatih francuskih vina Bordeaux i Burgundy.
Ipak, dvojac je imao poteškoća s izradom prototipova. Trebalo je dokazati da postoji velika potražnja za proizvodom ili uložiti veliku svotu novca u istraživanje i razvoj. Na kraju su potrebni potisak dobili osvajanjem prve nagrade na showu "Pop Up Start Up" mreže CNBC. Odmah nakon toga stigla je ponuda giganta e-trgovine Alibaba za izradu prototipova. Rasli su brzo, i prije nego što su se stigli okrenuti, već su otvorili trgovinu u središnjem Londonu.
Danas su stavili zaštitu na intelektualno vlasništvo u čak 35 zemalja za prve vinske boce ovakvog oblika u svijetu. Njihov oblik trgovinama olakšava skladištenje jer zauzimaju manje mjesta, a kupcima ih je lakše ponijeti kući. Naravno, ne treba se zaustaviti na vinu, oblik je moguće iskoristiti za bilokakva druga pića i tekućine, što je shvatio i jedan od najvećih proizvođača maslinovog ulja u Španjolskoj, koji je Navarru i Revellu ponudio suradnju.
Ovaj dizajn boce pozitivno utječe i na okoliš - uobičajena boca teži 500-550 grama, dok Garçon boca teži samo 60 grama. Kao što smo spomenuli, to je važno i prilikom skladištenja gdje Garçon boce štede 34% prostora u odnosu na klasične, okrugle boce. "To podrazumijeva poprilično smanjenje emisije ugljika u cijelom lancu opskrbe," ističe Navarro.
Navarro dodaje kako je industrija oduševljena novim dizajnom i kako vidi suživot njihove plosnate i postojeće okrugle boce u svijetu ambalaže.
Datum objave: 19.12.2017., 10:39