Iza nas je godina obilježena izuzetno uspješnim projektima

Tihomir Premužak, direktor Vetropack Straže tvornice stakla d.d., Hum na Sutli

Vetropack Straža tvornica stakla d.d. iz Huma na Sutli još jednu poslovnu godinu podcrtava zadovoljstvom. Provedene investicije kao ulog u dugoročni razvoj, osvajanje novih tržišta i kupaca te aktivnosti usmjerene na poticanje ekološke svijesti široke javnosti jamče svijetlu budućnost toj u svakom pogledu naprednoj tvornici.
Tihomir Premužak, direktor Vetropack Straže tvornice stakla d.d., zadovoljno ističe da je dio uspjeha kojim se ta tvornica vrlo suvereno može podičiti, upravo u pomnom promišljanju i planiranju aktivnosti, kao i u njegovanju kvalitetnih odnosa s kupcima te osluškivanju njihovih potreba.


Još jedna poslovna godina je završena. Je li ostvareno sve što ste planirali?
Unatoč još jednoj teškoj godini, u kojoj smo se kao i sve hrvatske tvrtke borili sa svim posljedicama recesije, projekcija poslovnog rezultata izgleda bolje nego što smo to predviđali na početku 2015. godine. Međutim, uz sam financijski rezultat, prošla je godina bila značajna i po nekoliko izuzetno uspješnih projekata koji nam osiguravaju dugoročni razvoj kompanije. To je, svakako, važnije i od samog rezultata jedne poslovne godine.

Vetropack Straža kontinuirano je svijetli primjer poslovanja, i s aspekta poslovnih rezultata i s aspekta djelovanja u lokalnoj zajednici. Koja je tajna uspjeha?
Naša je tvornica stakla sretan spoj 155-godišnje staklarske tradicije u Humu na Sutli i vrlo korektnih vlasnika Švicaraca, kojima je stalo da se trajno ulaže u postrojenje, organizaciju i ljude. U ovako malenom mjestu kao što je Hum na Sutli to znači i posebnu motiviranost i privrženost zaposlenika tvrtki. Nadalje, naši poslovni procesi osiguravaju dobro planiranje, koordinaciju unutar Vetropack Grupe u svim poslovnim područjima. Stalni izlazak na nova tržišta i otvaranje novih kupaca, uz dugogodišnji nastup na postojećim tržištima, osigurava nam i u teškim vremenima značajan tržišni udio i prodajni rezultat. Uz to, stalno investiramo – u ljude i postrojenje – što nam se vraća kroz kontinuirano dobar rezultat. Ipak, posebno se ponosimo odnosom tvornice prema zaštiti okoliša i našim zaposlenicima koji su temelj svega nabrojanoga. Posebno se ponosimo odnosom tvornice prema zaštiti okoliša i našim zaposlenicima koji su temelj uspjeha

Jedna od tajni, kao što ste i naveli, je i stalna opredijeljenost za uvođenje inovacija. Što biste od nedavnih investicija u inoviranje poslovanja posebno izdvojili?
Otkako je prije 19 godina Vetropack preuzeo Stražu, u ovu je tvornicu stakla uloženo više od 1,5 milijardu kuna. Da bismo ostali konkurentni na vrlo zahtjevnom tržištu ambalažnog stakla, stalno moramo ulagati u tehniku, tehnologiju i zaposlenike. Jedino tako možemo odgovoriti zahtjevima kupaca i standardima kvalitete. U tijesnoj suradnji s kupcima svake se godine razvije 30-ak novih boca i staklenki, jer staklo se, uz svoje dobro poznate prednosti koje ima pred drugim vrstama ambalaže, koristi i kao marketinški alat za pozicioniranje proizvoda na policama trgovina, na stolovima restorana... Vetropackovi stručnjaci godinama kontinuirano rade na projektu laganog stakla, pri čemu se postižu izvrsni rezultati.

Grupa Vetropack ove je godine postala još snažnija akvizicijom tvornice stakla u Italiji. Na koji će način ona unaprijediti ponudu Grupe?
I Vetropack Grupa i Vetropack Straža su “okorjeli izvoznici”. Prošle je godine Vetropack Grupa više od 20 % svojeg izvoza plasirala u Italiju. Preuzimanjem staklane u Trezzano sul Naviglio, pozicioniranom u srcu talijanske poslovne zone, Vetropack sada ima i vlastitog "konja za utrku", čime stvara priliku zadobiti još značajniji tržišni udio te još više ojačati svoju poziciju dobavljača stakla na tom i susjednim tržištima. Dakle, nastavit ćemo razvoj u regiji koja nam je već jako poznata i bliska. Korist od toga imat će postojeći, ali i svi budući kupci.

 
Razgovor je preuzet iz časopisa Ambalaža/REGprint, broj 4/2105.
Nastavak pročitajte ovdje

Datum objave: 4.1.2016., 9:04