Trinaest godina i šest mjeseci nakon posljednjeg redizajna, Donat Mg dobio je novi izgled i novu ambalažu.
Nova je boca plod znanja i iskustva međunarodne agencije CB’a sa sjedištem u Francuskoj, specijalizirane za razvoj ambalaže, a nadahnuta je španjolskim dizajnom s obzirom na to da je oblikovana u Barceloni.
Redizajnirana plastična boca sada bolje naglašava mineralni sastav Donata Mg, vode najbogatije magnezijem prema usporednim podacima koji obuhvaćaju sve tržišno dostupne i priznate prirodne mineralne vode iz registra EU-a.
Novi vizualni identitet robne marke dograđuje se na tradiciju i jedinstvenost vode iz Rogaške Slatine, svjetski poznatog slovenskog lječilišta. Na taj će način robna marka ostvariti snažniju prisutnost na europskim tržištima, ali i na tržištu Rusije.
Kroz svoju komunikaciju Donat Mg osvješćuje potrošače o univerzalnoj uporabi prirodne mineralne vode kao prirodnog laksativa te pomoći kod problema sa žgaravicom i manjkom magnezija.
Novi dizajn ujedno predstavlja i prekretnicu u povijesti Donata Mg kao zaštićenog znaka tvrtke Droga Kolinska, u vlasništvu Atlantic Grupe d.d te je time najavljen početak nove ere za tu robnu marku, ali i naglašena snaga ove prirodne mineralne vode iznimno korisne za zdravlje.
Datum objave: 10.12.2013., 10:53