Dizajnirajte etiketu Beck's piva


U sklopu globalnog projekta Beck's Art Labels lansirano je limitirano izdanje Beck's piva, nastalo u suradnji s poznatim hrvatskim umjetnicima Maurom Massarottom, Idom Prester, Damirom Martinovićem Mrletom i Jurjem Zigmanom.

Tim je povodom pokrenuta Facebook nagradna igra "Dizajniraj svoju etiketu" koja traje od 12. kolovoza do 23. rujna, a u sklopu koje se svi beck'soljupci mogu inspirirati limitiranim Beck'sovim izdanjima i iskušati u osmišljavanju vlastitih etiketa.

Posebno osmišljenom Facebook aplikacijom "Dizajniraj svoju etiketu", koja se nalazi na linku: https://www.facebook.com/beckshrvatska/app_328759927258032, Beck's svojim fanovima omogućuje osmišljavanje vlastite etikete koja će biti vidljiva na samoj boci putem Android aplikacije "Beck's ključ". Tom aplikacijom svim korisnicima omogućava se "oživljavanje" etiketa domaćih umjetnika u 4D formatu te u istom formatu i putem citylight plakata.

Projekt Art Label premijerno je predstavljen u Hrvatskoj početkom ove godine s četiri limitirana izdanja renomiranih svjetskih umjetnika: M.I.A., Seeed, Bert Rodriguez i Freegums. Do danas su u tom globalnom projektu sudjelovali Jeff Koons, Damien Hirst, Tracey Emin, Yoko Ono, Andy Warhol i mnogi drugi priznati umjetnici. Projekt Art Label na svjetskoj razini postoji još od 1987. godine, kada je predstavljena prva umjetnička etiketa koju je dizajnirao kultni britanski dvojac Gilbert&George. 

Tako će limitirana Beck'sova izdanja poznatih hrvatskih kreativaca, koja stoje uz bok rješenjima najistaknutijih svjetskih umjetnika, bez sumnje izmamiti osmijeh na lice i najzahtjevnijim estetama te iznova osvojiti brojne ljubitelje tog piva u Hrvatskoj. 
Datum objave: 20.8.2013., 7:38