Proizvođač etiketa Avery UK, poduzeće u vlasništvu CCL Industries-a, proučio je tri online eksperimenta provedena na 1108 odraslih osoba u Ujedinjenom Kraljevstvu zajedno s istraživanjem praćenja pokreta očiju i pregledao 159 znanstvenih radova kako bi oblikovao studiju.
Otkrio je da žarke boje i velike etikete pomažu potencijalnim potrošačima da se zaustave i pogledaju, dok podebljane linije i trake znače da etiketa može biti 42% biti više gledana od jednostavnijih etiketa u blizini.
Nadalje, emotivna slika rezultira time da ljudi 13% dulje gledaju proizvod, a dodatak emotivne riječi kao primjerice „uživaj“ potaklo je sudionike istraživanja da etiketu gledaju 10% dulje.
Avery UK otkrio je da se u moždanoj aktivnosti pojavila iznenadna reakcija kada su potrošači bili suočeni s nečim što mora biti razrađeno i traži dodatnu pažnju. Dodavanjem etikete s posebnom porukom kao što je „Samo za tebe“ ili „Što je unutra?“ potiče radoznalost što može povećati stopu odaziva.
Kada je Avery UK testirao etiketu koja je budila znatiželju to je povećalo namjeru za kupnjom za 43%, a potencijal za usmenu preporuku za 103%.
„Pretpostavljali smo da je znanost dizajna etiketa ta koja bi prvo mogla upasti u oko, ali otkrića su bila izuzetno prosvjetiteljska. Sada možemo s najvećom odgovornošću tvrditi da etikete zaista čine razliku u poslovanju malih tvrtki“, rekla je Fiona Mils, direktorica marketinga u Avery UK.
Prema Avery UK, korištenje višestrukih etiketa na artiklima povećao je pozitivne emocije kod recipijenta. Anketa je pokazala da bi korištenje višestrukih etiketa na pakiranju moglo povećati ljubav prema brendu za 129%, percepciju kvalitete za 116%, namjeru kupovine za 113%, a usmenu preporuku za 135%.
Datum objave: 11.9.2017., 9:54