Marketinška agencija Mintel objavila je pet trendova koji će utjecati na svjetsku ambalažnu industriju u nadolazećoj godini.
Prognoziraju kako će u 2018. godini:
- ambalaža igrati ključnu ulogu u smanjenju gubitka hrane na svjetskoj razini
- online robne marke redizajnirati svoje ambalaže kako bi poboljšale iskustva svojih kupaca
- prosperirati marke koje pojednostave svoje ambalaže i poruke na njima s obzirom na to da kupci sve više drže do minimalizma
- marke morati uzeti u obzir očuvanje mora kao bitnu stavku razvoja ambalaža s ciljem razvoja kružnog gospodarstva
- suvremene ambalaže pokušati vratiti kupce u središte trgovine
Ambalažni svijet
Kupci već dugo vide ambalažu kao nešto nepotrebno, što naposljetku ionako završi u smeću. Međutim, stvari se mijenjaju – potrošači shvaćaju kako ambalaža produžuje životni vijek i svježinu hrane te sigurnu dostavu do korisnika.
Online kupnja
Kako online kupnja postaje sve raširenija, rastu i očekivanja kupaca. Od svojih omiljenih marki očekuju ambalažu koja odgovara njihovoj filozofiji.
Čista etiketa 2.0
Prozvođači će morati naći mjeru između previše i premalo informacija i svoje proizvode staviti u ambalaže koje su „taman“ – pružaju samo nužne informacije te mir i jasnoću u današnjem hektičnom okolišu.
Morske promjene
Plastične ambalaže u svjetskim oceanima katalizirat će razmišljanje o promjeni ambalaže. Dok skupljanje spomenute ambalaže i njeno recikliranje može osvijestiti potrošače, to ni u kojem slučaju neće riješiti problem. Moramo težiti ostvarivanju kružnog gospodarstva kako bi ambalažni materijali ostali u krugu upotrebe.
Mladi kupci
Marke će spomenutim suvremenim ambalažama pokušati preusmjeriti mlađe kupce natrag u centar trgovine i tako suzbiti rastući trend „kupovanja u periferiji“ - pokrajnjim uličicama i prolazima. Korištenje prozirnih materijala, suvremenog dizajna s mogućnosti recikliranja i jedinstvenim oblikom moglo bi ponovno privući mlade kupce u centar trgovine.
Datum objave: 12.12.2017., 14:30