Organizatori najavljuju da će se na sajmu i ove godine naći etablirani, ali i oni manje poznati proizvođači prehrambenih i neprehrambenih proizvoda te svi oni u potrazi za pametnim ambalažnim rješenjima koja će im pomoći u zadovoljavanju tržišnih zahtjeva i postizanju najvažnijeg cilja – isticanja proizvoda, uzimajući pritom u obzir cijenu i vrijeme proizvodnje ambalaže od dizajna pa sve do pronalaska krajnjeg kupca.
U sklopu Eurasia Packaginga ove će godine biti organizirane posebne sekcije za lidere industrije, što će dodatno doprinijeti uspješnosti. Printpack će i ove godine predstaviti različite novitete u području grafičkih tehnologija, posebice tehnologije proizvodnje valovite ljepenke kartona. Tu je još i Drinktech Eurasia, koji donosi novitete vezane uz tehnologije proizvodnje pića i koji će biti mjesto susreta svih lidera sektora.
U sklopu Food-Tech Eurasije bit će postavljene i tri posebne sekcije – prva će predstaviti strojeve i opremu namijenjenu proizvodnji čokolade, konditorskih proizvoda, keksa, suhog voća, orašastih plodova, zatim je tu druga sekcija namijenjena tehnologijama proizvodnje peciva, mlijeka i mliječnih proizvoda, dok je treća vezana uz tzv. hladni pogon, odnosno skladišne sustave, hlađenje, ventilaciju i logistiku.