Fokus na print-to-mobile

Zašto? Zato što m-trgovina raste još brže od e-trgovine. A ako mislite da e-trgovina i m-trgovina nisu relevantne u tiskarskoj industriji, promislite još jedanput.
Prema podacima eMarketera, kompanije koja se bavi istraživanjem tržišta:

- gotovo 80% odraslih u SAD-u pregledava proizvode preko Interneta, a gotovo 70% ih na kraju i kupuje preko Interneta
- u nadolazećoj će godini broj digitalnih kupaca koji pregledavaju proizvode na Internetu porasti za 2.8%, a onih koji ih kupuju za 3.8%
- e-trgovina će u 2018. doseći 10% sveukupne maloprodaje
 
Tvrtka eMarketer prognozira i kako će brzorastuća m-trgovina do 2020. porasti 2.75 puta i doseći 7.4% ukupne maloprodaje.

Ako želite unaprijediti svoje poslovanje, bilo bi dobro da implementirate QR kodove i proširenu stvarnost (AR). Ovo je važno ne samo zbog brzog rasta m-trgovine nego i zato što postoji snažna i direktna veza između tiskovina i kupovine preko mobilnih uređaja. 

Dosad su mnoge tiskare izbjegavale aplikacije koje koriste proširenu stvarnost i sofisticiranije QR kodove, misleći kako su izvan njihovog područja stručnosti. Međutim, ako povežete tisak s mobilnim uređajima, ne nudite samo uslugu. Dokazujete vrijednost svoje linije proizvoda, i najvažnije, čuvate kupce koje već imate.

Zato pronađite partnere. Uložite u stručni kadar. Istražite o rješenjima za snimanje videa i organizirajte mobilne kampanje. Budite ukorak s promjenama.

Datum objave: 15.12.2017., 9:30