Personalizacija ambalaža trenutno je najjeftiniji i najbrži način za suradnju proizvođača i kupca, a e-trgovina igra ključnu ulogu u kreiranju takvih proizvoda.
U zadnje vrijeme personalizacija proizvoda dobiva na sve većoj važnosti, a nametnula se kao trend posebno u ovo predbožićno doba. Izglednije je da će potrošače u razvijenim zemljama koji "imaju sve" više razveseliti pokloni koji slave njihovu individualnost nego predmeti koji odgovaraju na neke od njihovih potreba.
O njenoj popularnosti i uobičajenosti svjedoči činjenica da sve više brendova u svijetu počinje nuditi personalizirane ili prilagođene verzije svojih proizvoda. Na taj način uz određenu nadoplatu svakodnevne proizvode možemo transformirati u nešto posebno, a to se izvrsno može iskoristiti u vrijeme darivanja, kada je sitna, ali osobna izmjena na jednoj praktičnoj stvari za svakodnevno korištenje pun pogodak.
Neki proizvođači šampanjca i viskija tako su dali svojim kupcima mogućnost da utipkaju tekst na boce ili vanjsku ambalažu preko internetske stranice te ga tako personaliziraju. Koncept je dalje razradio brend čokolada Cadbury koji su odlučili omogućiti stavljanje fotografija na ambalažu.
Osim toga, raste i popularnost personaliziranih prehrambenih proizvoda za djecu. Generacija Z poznata je po svojoj individualnosti, tako da je vrlo vjerojatno da ova mogućnost privlači mlađe kupce, kao npr. personalizirana plastična teglica Haribo bombona, koja potiče ponovnu uporabu.
Korak dalje je personaliziranje samog proizvoda umjesto njegove ambalaže i to uz pomoć tehnologije 3D tiska. Naime, neki brendovi omogućili su svojim kupcima "tiskanje" proizvoda u različitim personaliziranim odnosno prilagođenim oblicima.
Moguće je da će buduće inovacije nadići promjenu ambalaže i oblika te ići u smjeru korištenja sastojaka i recepata svojih kupaca. Zamislite, na vaš zahtjev mijenjat će se boje, okus ili tekstura određenih proizvoda.
Datum objave: 20.12.2017., 13:11