Ekonomska kriza poremetila je tržište ambalaže, a konkurencija u ponudi proizvoda i dalje je velika. Tržište je gotovo prezasićeno pa potrošači imaju ne baš lak zadatak filtrirati niz sličnih proizvoda kako bi pronašli ono što traže. Međutim, ambalaža proizvedena nanotehnologijom može pružiti određene razlike jer donosi jedinstven, nov oblik ambalaže koji zaokuplja pažnju potrošača.
Visiongain, nezavisna britanska agencija za istraživanje tržišta, očekuje da će svjetsko tržište nanoambalaže do kraja ove godine vrijediti 20 milijardi dolara.
Globalni porast konkurencije znači da je suvremeni potrošač postao mudriji i oprezniji u svojim odlukama o kupnji i traži višu razinu kvalitete ambalaže od uobičajene.
Ekonomska kriza dovela je do toga da su porasli zahtjevi za višom kvalitete ambalaže po pristupačnoj cijeni, od čega koristi imaju potrošači. Ambalaža proizvedena nanotehnologijom može zadovoljiti potrebe sve zahtjevnijih potrošača. Naime, potrošači su u potrazi za proizvodima koji imaju duži rok trajanja, što im omogućuje fleksibilniju potrošnju, i upravo na tom području nanoambalaža može ponuditi adekvatna rješenja na kojima se neprekidno radi i koja se kontinuirano unaprjeđuju.
Jedna od najznačajnijih karakteristika ambalaže proizvedene nanotehnologijom su iznimna zaštitna svojstva, što će zasigurno imati značajnu ulogu u njenom daljnjem rastu i razvoju.
Datum objave: 29.8.2013., 8:46