Časopis Ambalaža - broj 4, prosinac 2012.

Sažeci

Intervju

Već smo ostvarili ciljeve koje je Europa propisala do 2018.

Klijentima pružamo cjelovitu uslugu i to je naša prednost

Naglasak

Ambalaža je dobra samo ako je zdravstveno ispravna

Iz svjetske organizacije za ambalažu

Indijski program edukacije – model za svjetsku razinu

Info svijet

Info regija

Info Hrvatska

Ambalaža u Hrvatskoj

Hard glass iz Vetropack grupe

Staklo u svom najčvršćem obliku

Staklo je postojano, nepropusno, higijensko, estetski lijepo, prirodno i pogodno za oblikovanje. Zbog svih tih odlika, ono je nenadmašiv ambalažni materijal za industriju pića i hrane. Inovativni postupak termičkog očvršćivanja omogućuje još veću čvrstoću staklene ambalaže, ali i manju težinu.

Bilježimo pozitivne rezultate, ali naše su ambicije puno veće

Aroma omotač – najbolji čuvar (okusa) čajeva

Među prvima na hrvatskom tržištu Podravka d.d. uvela je polipropilenske aroma omotače koji brižljivo čuvaju arome potrošačima već dobro poznatog asortimana čajeva.

Ambalaža kao peti element u marketinškom miksu

Izložba haljina od ambalažnih materijala i u Beogradu!

FEST.A CROPAK 2013

Ambalaža i okoliš

Bioambalaža za osviještene brendove

Održan 12. Međunarodni simpozij gospodarenja otpadom

Tisak na ambalaži

Digitalna budućnost

Strojevi, uređaji, oprema

Tisak etiketa digitalnim strojem Xeikon

I danas se smatra velikom prednošću da se digitalnim tiskom mogu, bez najmanjeg problema, otisnuti male naklade, kao i poslovi u kojima se pojavljuju promjenjivi podaci (numeracija, personalizacija, individualizacija, bar kodovi...). Isto tako, ta tehnologija dopušta otiskivanje više različitih poslova jedan za drugim, bez potrebe za zaustavljanjem stroja.

Savjetovanja, sajmovi, izložbe

Ambalaži je mjesto u vizualnoj kulturi

Slikovni rječnik

Hrvatska burza otpada

Pregled sajmova i izložbi

Naslovnice

U pahuljama tišina je sama