Program i prezentacije

PROGRAM I PREZENTACIJE:

9:00 – 10:00  PRIJEM SUDIONIKA

10:00 – 11:45

  • Pozdravna riječ organizatora
  • Emocije ili razum pri odluci o kupnji i uloga ambalaže: što je istina? 
    Najviše informacija primamo vizualnim putem pa je to što vidimo važnije za odlučivanje no ono što nam kažu druga osjetila. Jesu li naše odluke više emotivne no racionalne? Ključna ljudska motivacija je sigurnost ili, rečeno na drugačiji način, eliminacija straha: kako to postići ambalažom?
    Uroš Močnik, licencirani trener za Business Mind Mapping in LTC (learn, think, create), Six Thinking Heats (Edward de Bono) i DISC metodu, Slovenija
  • Dizajn je bitan!
    Uz sadržaj koji je definitivno najvažniji u kasnijoj percepciji kvalitete samog proizvoda, izuzetno je bitan i izgled i dizajn ambalaže proizvoda koji je onaj emocionalni okidač kod kupca da posegne baš za vašim proizvodom.
    Vinko Pašalić, kreativni direktor, HAND dizajn studio d.o.o., Hrvatska
  • Budući trendovi u ambalaži  
    Povijest ambalaže izrazito je dinamična, a ni budućnost, zasigurno, neće biti nimalo jednostavnija. Smanjenje negativnog utjecaja ambalaže na okoliš i strogi zahtjevi EU, ekološki "osviještena" ambalaža postaje još važniji marketinški element, daljnji razvoj ambalažnih materijala i rješenja s ciljem uklanjanja ili ublažavanja nedostataka pojedinih ambalažnih materijala, unaprjeđenja praktičnosti upotrebe te postizanja standarda vezanih uz održivi razvoj...
    Nikola Drašković, zamjenik direktora marketinga i prodaje, Vetropack Straža tvornica stakla d.d., Hum na Sutli, Hrvatska

11:45 – 12:15 COFFEE BREAK

12:15 – 13:15

  • Tisak ambalaže na HP Indigo digitalnim strojevima u funkciji marketinga vodećih svjetskih brendova - svjetske mogućnosti dostupne i u Hrvatskoj
    Digitalni tisak ambalaže omogućava vlasnicima brendova da svoj proizvod lokaliziraju na razini svakog jezika, mikrotržišta, prodajnog mjesta, a zatim personaliziraju do razine imena svakog krajnjeg kupca.
    HP je danas najveća tvrtka u proizvodnji grafičkih strojeva i u prve tri svjetske kompanije u području novih tehnologija. HP je, kao proizvođač Indigo strojeva, prije pet godina zajedno s najvećim svjetskim FMCG brendovima ušao u projekt razvoja novog dizajna ambalaže koja koristi prednosti digitalnog tiska te unaprjeđuje promociju i marketing proizvoda. Tako koncipirane kampanje i ambalaže kompanija P&G, L’Oreal, Heineken, Coca-Cola... postižu fascinantne efekte.
    Znate li da i Vaša tvrtka ima mogućnost iskoristiti ambalažu svojih proizvoda u marketinške svrhe na isti način, koristeći se uslugama hrvatskih tiskara opremljenih HP Indigo strojevima?
    Andrej Petković – Professional Printing Solutions HQ (predstavništvo PPS Adria, Zagreb, Hrvatska)
     

13:15– 14:45 RUČAK

14:45 – 15:45

  • Upravljanje internim procesima pakiranja u proizvodnoj tvrtki
    U proizvodnim tvrtkama najčešće se pitanjima ambalaže istodobno bave službe proizvodnje, razvoja, marketinga, nabave, skladišta i logistike pa se dogodi da neka pitanja ostanu bez odgovora upravo zato jer ni jedna služba nije uže specijalizirana za ambalažu. Kako koordinirati sve uključene i uspješno upravljati ambalažom u uvjetima čestih izmjena ambalaže?
    Željka Tihomirović, OHOHO d.o.o., agencija za digitalni marketing, Hrvatska

•    PITANJA I ODGOVORI