Konferencija


   

6. prosinca 2012., hotel Dubrovnik, Zagreb

 


ORGANIZATORI:


TECTUS d.o.o., Zagreb,

Institut za ambalažu i tiskarstvo - IAT

stručni časopis “Ambalaža/REGprint”

Vođeni činjenicom da je donedavni 4P marketinški model (Product, Price, Place, Promotion) postao 5P model, odnosno ambalaža (Packaging) je službeno postala neizostavna karika u ostvarivanju tržišnog uspjeha, 6. prosinca je u hotelu Dubrovnik u Zagrebu održana konferencija "Ambalaža kao peti element u marketinškom miksu".

Renomirani hrvatski i regionalni stručnjaci prezentirali su koji su to elementi ključni u promišljanju i realizaciji ambalaže kao učinkovitog marketinškoga alata sa svih aspekata.

 

 



INFORMACIJE:
TECTUS d.o.o., Radnička cesta 48, 10 000 Zagreb, HR-AB-01-080052025
Tel.: +385 1 60 62 884 • Fax: +385 1 60 62 889 • E-mail: ambalaza@ambalaza.hr
Kontakt osoba: Tihana Lešić