"Cilj nam je da se Intergrafika, 22. međunarodni sajam grafičke industrije i papira, i Modernpak, 27. međunarodni sajam ambalaže i pakiranja profiliraju u najznačajnije sajmove regionalne ambalažne i grafičke industrije. S obzirom na krizu, zadovoljni smo postignutim odzivom izlagača. Stari izlagači su ostali uz nas, a privukli smo i neke nove. Posebno nam je drago što Modernpak bilježi rast izlagača, ali i veći izložbeni prostor", kazala je Slavica Lakić, koordinatorica sajmova prilikom njihova predstavljanja danaas na Zagrebačkom velesajmu.
Sajmove će u srijedu u 11 sati otvoriti predsjednik Hrvatske gospodarske komore gospodin Nadan Vidošević, a cijelo vrijeme održavanja odvijat će se i stručni popratni program u vidu skupova za izdavače, ofsetne i flekso tiskare te stručni program za menadžere, poduzetnike i vlasnike tvrtki.
Partner Zagrebačkom velesajmu u organizaciji sajma Intergrafika je zagrebačka tvrtka Grafik.net d.o.o. s kojom Zagrebački velesajam nastavlja projekt 2. Hrvatski dani karijera grafičke i ambalažne industrije. Dani karijera organiziraju se s ciljem cjelovitog povezivanja grafičke branše, prvenstveno institucija za edukaciju kao što su srednje škole, veleučilišta i fakulteti, s eminentnim predstavnicima gospodarstva. Tvrtke koje će sudjelovati na ovogodišnjem Danu karijera pružit će priliku onima koji traže posao ili žele promijeniti trenutačni da stupe u izravan kontakt s potencijalnim poslodavcima i to svakog dana trajanja sajma.
Partner sajama Modernpak je tvornica papira Pan iz Zagreba. Direktor Pana, Marinko Mikulić ocijenio je ovu godinu vrlo bitnom za tržišno repozicioniranje hrvatske papirne industrije uoči ulaska u EU.
Rajko Naprta iz Hrvatske gospodarske komore kazao je da grafička i ambalažna industrija imaju dosta sličnosti. Do 2008. godine grafička industrijska proizvodnja u Hrvatskoj je bila itekako razvijena, no otada bilježi silazni trend. Ipak grafička industrija danas donosi Hrvatskoj 8,93 posto bruto domaćeg proizvoda industrijske proizvodnje i zapošljava 6,81 posto od ukupno zaposlenih u prerađivačkoj industriji. Ni ambalažna industrija ne bilježi trenutno svoje najbolje dane, a u nešto povoljnijem položaju je samo proizvodnja plastične ambalaže.
Voditelj sajma Bojan Markov istaknuo je da Intergrafika okuplja značajne svjetske proizvođače strojeva, uređaja i pribora za grafičku industriju te industriju papira i kartona te da sajam pomaže u poticanju grafičke industrije kao gospodarske grane, dok je Modernpak namijenjen susretu proizvođača i potrošača korisnika ambalaže.
Ambalaža predstavlja ključni i najjači dio cjelovite prodaje proizvoda, a bez kvalitetne ambalaže kao nezaobilaznog dijela proizvoda nemoguće je pretpostaviti konkurentnu poziciju na tržištu.
Besplatnu ulaznicu možete preuzeti
ovdje.
Nataša Gajski Kovačić