I LOVE PRINT


Desetljeće uspjeha i strasti u grafičkoj industriji zagrebačka tvrtka Grafik.net obilježava pod motom „I LOVE PRINT“ te je uz proslavu desetogodišnje obljetnice svoga poslovanja predstavila i jubilarnog, 50. kupca CTP sustava u  sklopu međunarodnih sajmova Intergrafike i Modernpaka na Zagrebačkom Velesajmu.
Tvrtka Grafik.net je od samog osnutka 2001. godine ulagala u edukaciju i uvođenje novih tehnologija u grafičkoj industriji što je, između ostalog, pokazala i dovođenjem prvog CTP sustava u hrvatsku grafičku industriju pridonoseći njezinom daljnjem unapređenju i pozicioniranju na europskom tržištu.

Da kupci i klijenti Grafik.net-a prepoznaju tehničku i servisnu podršku, koju ta tvrtka pruža, kao njezinu ozbiljnu komparativnu prednost kod donošenja dalekovidne poslovne odluke o međusobnoj suradnji govori i podatak da Grafik.net svojim nastupom na ovogodišnjim sajmovima, Intergrafik i Modernpak, predstavlja 50. kupca Kodak CTP sustava. Dok je prvi kupac CTP sustava u Hrvatskoj bila čakovečka tvrtka Zrinski koja se bavi grafičkom i nakladničkom djelatnošću, jubilarni, 50. kupac CTP sustava je tvrtka iz susjedne Bosne i Hercegovine, što govori o uspješnom poslovanju Grafik.neta ne samo u Hrvatskoj, nego i u regiji. Riječ je o banjalučkoj tvrtki Markes koja se bavi izradom grafičkih formi. 

„Danas imamo situaciju gdje poduzetnici zaustavljaju investicije jer smatraju da će na taj način lakše premostiti otežane uvjete koji trenutno vladaju na tržištu grafičke industrije, međutim, to je upravo jedan od „kočničara“ rasta grafičke industrije. Jedini način na koji možemo uspjeti tj. preživjeti jest da kroz svoje poslovanje poboljšamo kvalitetu pružene usluge kupcu. Mi, kao predstavnici branše moramo znati što trebaju krajnji potrošači da bismo mogli ponudili cjelovito grafičko rješenje i time pomogli da naš kupac ostvari konkurentsku prednost na tržištu.“ – istaknuo je Krešo Culjak, direktor Grafik.neta na predstavljanu 50. CTP kupca na Zagrebačkom Velesajmu.

Iako se posljedice gospodarske krize osjećaju i u grafičkoj industriji, Grafik.net svojim poslovanjem, neprekidnim ulaganjem u edukaciju, kao i uvođenjem novih trendova pokazuje da u ovoj branši još uvijek ima potencijala, i stoga se trudi ponuditi više, ne samo grafičke uređaje nego i integrirana grafička rješenja.


Datum objave: 3.6.2011., 10:00