« Povratak na sadržaj Broj 2 | Godina 2016

Canon predstavio novitete na Drupi 2016

Cilj je inspirirati tiskare da pomaknu svoje granice

Kroz cijeli izložbeni prostor NA DRUPI 2016 moglo se vidjeti na koji je način Canon udahnuo život svojoj novoj kampanji #UnleashPrint koja komunicira Canonovu strast za tiskom kao jedinstvenim i snažnim medijem, slavi vrijednost tiska i istražuje njegov još uvijek neistraženi potencijal
Svijet tiska se mijenja, i zato je posebno važno prepoznati nove prilike na tržištu i zaboraviti na ograničenja. Drupa je fantastična prilika za nas da inspiriramo svoje kupce s novim mogućnostima end to end rješenja. Posvećeni smo tome da pomažemo našim kupcima u vođenju uspješnog poslovanja u budućnosti”, rekao je Jeppe Frandsen, izvršni predsjednik Industrijskih i proizvodnih rješenja Canon Europe na konferenciji za novinare održanoj tijekom sajma Drupa 2016, od 31. svibnja do 10. lipnja u Düsseldorfu. Dodao je da se grafička industrija uvelike mijenja, ali su i promjene na tržištu vrlo impresivne. Canonov strateški fokus je prihvatiti promjene na tržištu putem rješenja napravljenih po mjeri kupaca.

“Najznačajniji razlog zbog kojeg smo prisutni na Drupi je taj što želimo dobiti input od tržišta. Primjerice, 3D tisak novi je segment poslovanja s kojim smo počeli lani u Europi i tu vidimo snažnu mogućnost za marketinšku, prodajnu i uslužnu infrastrukturu. U ovom segmentu tržišta vidimo veliku prigodu za rast i to je razlog zbog kojeg smo proširili našu tehnološku platformu s 3D tiskom”, rekao je Frandsen.
Tijekom Drupe 2016 Canon je pokazao tiskarskom svijetu puni raspon tiskarskih rješenja baziranih ink jetu i tonerima od malih do velikih formata. Canonov fokus na Drupi bio je na proizvodnoj, visokokvalitetnoj tehnologiji koja ispunjava očekivanja komercijalnih tiskara i uključuje tiskarske odjele svih vrsti i tipova. Za posjetitelje Canonovog izložbenog prostora vrhunac je bila prigoda prvi puta u Europi vidjeti nekoliko modela pisača velikih formata. Tako su posjetitelji mogli birati između Canonovih najnovijih proizvodnih tiskarskih sustava poput Océ VarioPrint i300, imagePRESS C10000VP, ImagePRESS C8000VP, Océ ColorStream 6000 Chroma, ImageStream 2400 i ColorWave 910.

Kroz cijeli izložbeni prostor moglo se vidjeti na koji je način Canon udahnuo život svojoj novoj kampanji #UnleashPrint koja komunicira Canonovu strast za tiskom kao jedinstvenim i snažnim medijem, slavi vrijednost tiska i istražuje njegov još uvijek neistraženi potencijal. Na Drupi 2016 posjetitelji su imali prigodu otkriti i na koji način im Canon može pomoći u kombiniranju tehnoloških inovacija, odnosno u implementaciji novih, inteligentnih poslovnih modela koji, pak, mogu pokazati cjelokupnu sposobnost tiska da odgovori na promijenjene potrebe potrošača.

Pisači orijentirani na potrošača
U svakom kutku Canonovog izložbenog prostora mogle su se tako vidjeti izuzetne tiskarske aplikacije kojima je cilj inspirirati sadašnje i buduće klijente na proširivanje svog proizvodnog portfelja i pomicanje granica poslovanja. Kao dio svog putovanja u otvaranju prema potrošačima, Canon je posjetiteljima pokazao i na koji način mogu povećati učinkovitost tiska putem integracije s digitalnim platformama kako bi omogućili višekanalnu komunikaciju koja pojednostavljuje iskustvo potrošača, stimulira odgovor i čini tisak mjerljivim poput bilo kojeg drugog alata u komunikacijskom miksu.
“Svaki dobavljač tiskarskih proizvoda bez obzira na veličinu, poslovni profil ili fokus aplikacije trebao bi doći u Canon i razgovarati o tome na koji način im možemo pomoći u rastu njihova poslovanja. Lider smo u tehnologiji ink jeta i tonera te adresiramo cijeli spektar tiskarskih aplikacija uz ekstenzivnu međunarodnu bazu kupaca svih vrsta tiskarskog poslovanja”, komentirao je Jeppe Frandsen te dodao da su visoke performanse end-to-end rješenja pokazanih na Drupi rezultat izuzetnog angažmana na istraživanju i razvoju.

“Ovakva kombinacija vodeće tehnologije, ekspertize i stalnog dijaloga s kupcima znači da smo kontinuirano orijentirani pomaganju dobavljačima tiskarskih usluga da implementiraju na potrošača orijentirani digitalni poslovni model koji oslobađa puni potencijal njihova poslovanja”, istaknuo je Frandsen.

Iz tog je razloga Canonov portfelj tiskarskih proizvoda i rješenja na Drupi 2016 obuhvatio raspon visokospecijaliziranih digitalnih ink jet strojeva za kontinuirani i ispis na arke namijenjenih širokom spektru komercijalnih tiskarskih aplikacija, zatim proširenu obitelj digitalnih tonerskih tiskarskih strojeva koji isporučuju do 100 stranica u minuti za visokokvalitetne komercijalne tiskarske aplikacije, strojeve velikog formata, portfelj rješenja za automatizaciju rada i podržavajući softver te velik raspon integriranih i off-line završnih rješenja.

Treba naglasiti da je samo deset godina nakon što je ušao u pro­iz­vodnu tiskarsku arenu, Canon postao jedan od vodećih dobavljača naprednih digitalnih tiskarskih rješenja uz bogati portfelj visoko specijaliziranih tonerskih strojeva za tisak iz arka te ink jet pisača.
U 3D tisku Canon vidi veliku prigodu za rast i to je razlog zbog kojeg su proširili i svoju tehnološku platformu
Jeppe Frandsen komentirao da je Canon svojim ulaskom na tiskarsko tržište promijenio percepciju sektora o tome što digitalna tehnologija može, upravo kako bi inspirirao tiskare da pomaknu svoje granice te im pružili podršku u tehnološkoj inovaciji i ekspertizi, a sve s ciljem transformacije svog poslovanja.
“Imamo dugoročnu obvezu spram industrije i stoga nastavljamo isporučivati inovativnu digitalnu tehnologiju kako bismo izgradili bolje poslovanje za naše kupce. Od Drupe 2012 stalno smo nadograđivali naš portfelj uključujući ink jet i tisak velikog formata, tako da danas Canon nudi najveći portfelj rješenja u industriji. Na Drupi 2016, demonstrirali smo da je digitalni tisak opcija za gotovo svaku aplikaciju i za široki raspon medija”, rekao je Frandsen.

Na Canonovom izložbenom prostoru tako su se uživo mogli vidjeti primjeri iz cijelog portfelja integrirani unutar više od 25 različitih proizvodnih procesa, od kojih mnogi uključuju kompleksno varijabilno procesuiranje podataka i doradu. Posjetitelji su mogli naći inspiraciju za svoje poslovanje između više od 300 individualnih tiskarskih aplikacija koje ilustriraju spektar proizvoda koji postoji kako bi se tiskare razlikovale, ali i širile svoje kapacitete.

Tehnološke inovacije
Vezano uz Canonov proširenu ponudu 3D tiska, dodajmo da je demonstrirano nekoliko sistema i to uz pomoć Materialise Magics softvera što je produžetak nedavno najavljenog Canonovog partnerstva s belgijskom tvrtkom Materialise. Drupa 2016 također je bila prilika da se uživo vidi prezentacija Canonovog prototipa iduće generacije proizvodnje ink jet foto pisača nazvanog Voyager. Iako još uvijek u razvojnoj fazi, ovaj B2+ pisač ima potencijal da postavi novi standard za kvalitetni foto ink jet output.

Spomenimo još da je Canonov izložbeni prostor bio podijeljen na sedam jasno obilježenih zona, odražavajući tako Canonovo poslovanje s kupcima: komercijalni tisak; poslovne komunikacije, uključujući transakcijski i direktni mailing; izdavaštvo, uključujući knjige, časopise i novine; reklamiranje i kreativu; funkcionalni/industrijski tisak, uključujući 3D tisak; ambalažu i fotografske proizvode.
Canon je predstavio i više od 20 svojih tehnoloških partnera, a novo partnerstvo sa švedskom tvrtkom Plockmatic i njemačkim BDT-om također je najavljeno na te su predstavljena rješenja iz obje tvrtke koja su demonstrirana u sprezi s Canon imagePRESS kolor proizvodnim pisačima.

Jeppe Frandsen zaključio je da Drupa 2016 jasno ukazuje tiskarama da za stvarno oslobađanje tiska moraju spojiti tehnološke inovacije s obvezom za transformacijom poslovnih modela, a cilj je inspirirati potrošače s kreativnim pa čak i uznemirujućim idejama.

“Vjerujemo da je ključ za uspjeh okružiti se s pouzdanim partnerima koji slično razmišljaju, a Canononu je cilj biti partner izbora za svako tiskarsko poslovanje, pomažući tiskarama da ponovno zamisle i realiziraju svoj puni potencijal”, zaključio je Frandsen.

Priredila: Nataša Gajski Kovačić
 

Institut Infoblic

Elektroničko izdanje

Više...

 

PARTNERI: