«
Povratak na sadržaj
Broj 4 | Godina 2016
Sistrade® Project Management softver
Za učinkovito i brzo upravljanje projektima
Zahvaljujući Sistrade® Project Management softveru moguće je upravljati različitim područjima djelovanja i poslovanja tvrtke, od narudžbi, projektiranja, nadzora naplate, otpreme do planiranja aktivnosti te u svakom trenutku znati u kojoj je fazi njegova realizacija
Portugalska tvrtka Sistrade razvila je Sistrade® Project Management modul baziran na web sučelju, a koji tvrtki omogućava uključivanje i drugih poslovnih partnera u projekte. Zahvaljujući ovom modulu moguće je upravljati različitim područjima djelovanja i poslovanja tvrtke, od narudžbi, projektiranja, nadzora naplate, otpreme do planiranja aktivnosti. Sistrade® Project Management u mogućnosti je obrađivati velik broj projekata unutar tvrtke, što osigurava brže i učinkovito upravljanje te smanjuje opterećenje ljudi nadležnih za upravljanje informacijama važnima za projekt.
Korištenjem Sistrade® Project Managementa tvrtka može točno i učinkovito pratiti sve procese u okviru različitih tekućih projekata, izbjeći propuste i osigurati uspjeh projekta sukladno planovima.
Sistrade® Project Management je aplikacija koja omogućava pohranjivanje, obradu i organiziranje svih informacija unutar tvrtke, a može joj se pristupiti i kroz HUB Graphics, pomoću kojeg korisnik samo klikom može selektirati različite opcije unutar modula.
OPPM - One Page Project Manager
Upravljanje projektima na jednoj stranici (OPPM – One Page Project Manager) pojednostavljeni je alat za upravljanje projektima pomoću kojeg je za svaki odabrani projekt unutar sustava moguće pristupiti podacima kao što su:
• ciljevi – prezentacija jesu li ili nisu na taj dan ispunjeni ciljevi;
• rokovi (predviđeni početak i kraj) – datum početka i završetka, broj dana do kraja (odnosi se na aktivnosti, komponente ili modul);
• vrijeme u postotku – prikaz postotka dovršenosti projekta (odnosi se na aktivnosti, komponente ili cijeli modul);
• izvršenost u postotku – fizički stupanj dovršenosti;
• predviđeno vrijeme – prognoza sati potrebnih do dovršetka;
• stvarno vrijeme – sati provedeni na izvršavanje aktivnosti, komponenti ili modula;
• raspoloživo vrijeme – sati još uvijek dostupni za završetak aktivnosti, komponenti ili modula;
• gantogram prezentacija.
Unošenje aktivnosti u sustav
Sustav omogućuje stvaranje i praćenje odnosa i kretanja aktivnosti na određenom resursu. Ova značajka obično je usmjerena na voditelje projekata i druge menadžere, a korisnik će uvijek putem e-maila biti obaviješten kada je aktivnost koja mora biti izvršena unesena u sustav.
Pristup zaslonu
Na zaslonu svakog korisnika pokazuju se sve aktivnosti za koje je korisnik odgovoran, a prikaz je grupiran po projektima. Uz to, na zaslonu će biti prikazan i pregled tjednog opterećenja. Ovdje korisnik može pokrenuti odnosno zaustaviti aktivnosti pomoću START/STOP metode, no i pritom će se uvijek mjeriti vrijeme te će biti dostupne i informacije o potrošenom odnosno raspoloživom vremenu.
Kontrola aktivnosti
Sistrade® Project Management ima i niz značajki koje omogućuju upravljanje statusom aktivnosti. S obzirom na to da aktivnost obuhvaća različite cikluse statusa, sustav pruža razne mogućnosti za promjenu statusa aktivnosti. Sistrade® Project Management u potpunosti je integriran s MIS | ERP Sistrade® alatom koji omogućuje pristup svim elementima putem web preglednika. U roku od nekoliko minuta moguće je da kupac pošalje narudžbu online, koja se zatim prosljeđuje financijama te se automatski fakturira. S druge strane, nakon uplate ERP će automatski generirati narudžbu i stvoriti odgovarajući radni nalog kako bi se započelo s proizvodnim procesom u najkraćem mogućem roku.
Korištenjem Sistrade® Project Managementa tvrtka može točno i učinkovito pratiti sve procese u okviru različitih tekućih projekata, izbjeći propuste i osigurati uspjeh projekta sukladno planovima.
Sistrade® Project Management je aplikacija koja omogućava pohranjivanje, obradu i organiziranje svih informacija unutar tvrtke, a može joj se pristupiti i kroz HUB Graphics, pomoću kojeg korisnik samo klikom može selektirati različite opcije unutar modula.
Prednosti korištenja Sistrade®
• dostupnost putem bilo kojeg računala ili tableta s pristupom internetu; |
||
Upravljanje projektima na jednoj stranici (OPPM – One Page Project Manager) pojednostavljeni je alat za upravljanje projektima pomoću kojeg je za svaki odabrani projekt unutar sustava moguće pristupiti podacima kao što su:
• ciljevi – prezentacija jesu li ili nisu na taj dan ispunjeni ciljevi;
• rokovi (predviđeni početak i kraj) – datum početka i završetka, broj dana do kraja (odnosi se na aktivnosti, komponente ili modul);
• vrijeme u postotku – prikaz postotka dovršenosti projekta (odnosi se na aktivnosti, komponente ili cijeli modul);
• izvršenost u postotku – fizički stupanj dovršenosti;
• predviđeno vrijeme – prognoza sati potrebnih do dovršetka;
• stvarno vrijeme – sati provedeni na izvršavanje aktivnosti, komponenti ili modula;
• raspoloživo vrijeme – sati još uvijek dostupni za završetak aktivnosti, komponenti ili modula;
• gantogram prezentacija.
Unošenje aktivnosti u sustav
Sustav omogućuje stvaranje i praćenje odnosa i kretanja aktivnosti na određenom resursu. Ova značajka obično je usmjerena na voditelje projekata i druge menadžere, a korisnik će uvijek putem e-maila biti obaviješten kada je aktivnost koja mora biti izvršena unesena u sustav.
Pristup zaslonu
Na zaslonu svakog korisnika pokazuju se sve aktivnosti za koje je korisnik odgovoran, a prikaz je grupiran po projektima. Uz to, na zaslonu će biti prikazan i pregled tjednog opterećenja. Ovdje korisnik može pokrenuti odnosno zaustaviti aktivnosti pomoću START/STOP metode, no i pritom će se uvijek mjeriti vrijeme te će biti dostupne i informacije o potrošenom odnosno raspoloživom vremenu.
Kontrola aktivnosti
Sistrade® Project Management ima i niz značajki koje omogućuju upravljanje statusom aktivnosti. S obzirom na to da aktivnost obuhvaća različite cikluse statusa, sustav pruža razne mogućnosti za promjenu statusa aktivnosti. Sistrade® Project Management u potpunosti je integriran s MIS | ERP Sistrade® alatom koji omogućuje pristup svim elementima putem web preglednika. U roku od nekoliko minuta moguće je da kupac pošalje narudžbu online, koja se zatim prosljeđuje financijama te se automatski fakturira. S druge strane, nakon uplate ERP će automatski generirati narudžbu i stvoriti odgovarajući radni nalog kako bi se započelo s proizvodnim procesom u najkraćem mogućem roku.