« Povratak na sadržaj Broj 4 | Godina 2015

Personalizirani tisak – put do kupaca

Canonova rješenja za tisak širokog formata i personalizirani tisak pomažu maloprodajnim trgovcima da kupcima osiguraju sasvim novi doživljaj prilikom kupnje.
Popularnost povezanih uređaja, uključujući računala i mobilne uređaje, u spoju s rastom društvenih mreža, ne samo da je izmijenila način na koji korisnici komuniciraju, nego i percepcije i očekivanja ljudi općenito. Na raspolaganju nam je veći izbor nego ikada, stvarajući svijet u kojem smo često u mogućnosti odlučiti što točno želimo i kada to želimo.
Maloprodajna branša je više nego ikoja druga osjetila utjecaj te promjene u ponašanju korisnika. Prvi dodir kupca s trgovinom su izlog i unutrašnjost. Promišljeno dizajnirani izlozi koji uključuju proizvode u ponudi unutar kreativnog i dinamičnog dizajna nesumnjivo će potaknuti interes prolaznika. Slično tome, pažljivo osmišljen interijer uređen korištenjem ciljano dizajniranih postera ohrabruje kupce da nastave istraživati.

Kreativni s Canonom
Za trgovine je važno da taj dizajn neprekidno ažuriraju da bi zadržali interes kupaca. Otisnute dekoracije interijera visoke kvalitete i visoke vrijednosti postale su jednostavan način za osvježavanje izgleda trgovina i kreiranje posve novog uređenja i doživljaja za kupce koji posjećuju trgovinu. Maloprodajni trgovci mogu takav dizajn prilagoditi da odražavaju sezonske događaje ili lokalne običaje da bi kupcima pomogli da se osjećaju cijenjeno.
Canon maloprodajnim trgovcima i tiskarama nudi niz rješenja za tisak koja omogućuju brzu i povoljnu izradu takvih kreativno dizajniranih postera.
Modeli imagePROGRAF iPF830, iPF840 i iPF850, primjerice, dolaze s magentnom tintom High Chroma koja omogućuje bolju reprodukciju boja i življi otisak, stvarajući u kratkom vremenu postere koji će zaokupiti pažnju kupaca čim kroče u dućan – ili čak i prije, ako se koriste u dizajnu izloga – i potaknuti ih na daljnje istraživanje ponude koju trgovac nudi.
Canonovi uređaji za produkcijski tisak savršeni su za izradu personaliziranih materijala

Ispis takvih materijala unutar tvrtke nije ograničen samo na velike trgovačke lance. Canon u svojoj ponudi nudi i modele imagePROGRAF iPF6400SE (širine 24 inča) i iPF8400SE (44 inča) čija oznaka ‘SE’ označava brzinu i ekonomičnost. Ti uređaji nude male troškove osnovne investicije, ali i korištenja, budući da su posebno razvijeni za korisnike manjih zahtjeva. Ti strojevi mogu ispisati poster veličine A1 na papiru s premazom za samo jednu minutu ako se koristi način brzog ispisa.

Trend personalizacije
Personalizirana ambalaža je također postala vrlo važna u privlačenju pažnje korisnika i poticanju potražnje. Kada je Coca-Cola testirala svoju kampanju Share-a-Coke, podigla je potrošnju i do 7 % u nekim regijama, zahvaljujući prilagođenom pristupu.
No da bi uspjeli u tom višekanalnom okruženju, trgovci moraju povezati svoje marketinške napore s drugim oblicima komunikacije. Visokopersonalizirano komuniciranje putem tiska u vidu kupona, oznaka za odjeću, kataloga i izravne pošte može služiti kao ulazna točka za digitalni svijet. Takav vid komunikacije ima mogućnost postati novi put do prodaje ili u kombinaciji s inovacijama poput unaprijeđene stvarnosti (augmented reality), komunikacije preko NFC-a ili QR kodova stvoriti jedinstveno putovanje koje potiče korisnika.
Zamislite personalizirani, sjajno otisnuti časopis u kojemu čitatelj svaki proizvod može skenirati aplikacijom na pametnom telefonu koja ga trenutno prenosi u digitalno okruženje u kojemu se informacije, inspiracija i mogućnost kupnje nalaze tek klik daleko. U toj situaciji svi dobivaju – i kupci, i izdavači, i dobavljači.
Net-A-Porter, internetski trgovac i časopis o luksuznoj modi, nedavno je pokrenuo izdavanje tiskanog modnog časopisa Porter, dizajniranog da privuče kupce koji preferiraju tradicionalni doživljaj kupovine. No tvrtka se nije željela udaljiti od svoje osnovne publike iz digitalnog prostora. Da bi se zadržala sinergija kroz cijelu tržišnu marku, stranice u časopisu sadržavale su QR kodove. To je korisnicima dalo mogućnost da praktički trenutačno prijeđu sa sadržaja u kupnju.

Idealni uređaji za personalizirane materijale
Canonovi uređaji za produkcijski tisak savršeni su za izradu personaliziranih materijala jer u kombinaciji sa softverom Océ PRISMAprepare 6.2 nude mogućnost promjenjivog ispisa podataka – Variable Data Printing (VDP). Ta značajka omogućuje operaterima da dodaju promjenjive podatke, uključujući tekst i slike, u PDF datoteke. To je osobito korisno za primjene kao što su ispis izravne pošte, personaliziranih kataloga naslovljenih izravno na ime kupca, kupona namijenjenih individualno odabranim kupcima i sličnih materijala, budući da je podatke koji se mijenjaju moguće vrlo lako dodati na predviđena mjesta u materijal složen za tisak. Dodavanje promjenjivih podataka u pripremu dokumenata ne samo da povećava produktivnost nego, još važnije, daje korisnicima mogućnost da dodaju novu vrijednost ispisu.
Postaje sve očitije da je personalizacija ključna u aktiviranju kupaca. Umjesto da ga se doživljava kao bonus, prilagođeni korisnički doživljaj postao je uslugom koju kupci očekuju. Mogućnost tiska danas predstavlja ogromnu priliku za trgovce i daje im mogućnost da uspješno personaliziraju svaku točku korisnikova putovanja, od razmatranja kupnje preko same kupnje pa do poslijeprodajnog doživljaja.
 

Institut Infoblic

Elektroničko izdanje

Više...

 

PARTNERI: