« Povratak na sadržaj Broj 1 | Godina 2013

Visoka moda profesionalnog papira za tisak

Korištenje papira za stvaranje dojma u tiskanoj komunikaciji nije nova pojava: godišnje izvješće tiskano na visokokvalitetnom papiru, CO2 neutralan papir za naglasak ekološke strategije tvrtke ili savršene fotografije u boji za lansiranje najnovije marketinške kampanje. A što kad biste mogli ostaviti dojam i nošenjem papira koji koristite?
To je ideja koja stoji iza kampanje za 2013. godinu za Color Copy, vrhunski papir za digitalni laserski tisak u boji međunarodnog proizvođača ambalaže i papira Mondi. Color Copy predvodi kao original na tržištu od svog lansiranja 1989. godine kao prvi papir na svijetu namijenjen posebno za digitalne laserske pisače u boji, a odnedavno i kao prvi CO2 neutralan papir za digitalne laserske pisače u boji.

Samo original vam pruža takvu ljepotu
Nova Mondijeva kampanja sadrži šest modela visoke mode izrađenih od Color Copy papira. Marketinški projekt ostvaren je u suradnji sa studentima dizajna sa Sveučilišta za umjetnost i dizajn u Linzu, zajedno s renomiranom Modnom školom Hetzendorf iz Beča. Modeli variraju stilom od lepršavog do strogog, ali svi odražavaju slogan Color Copy: “Samo original vam pruža takvu ljepotu.”
“Naša nova Color Copy kampanja govori o stvaranju dobrog dojma pomoću kvalitetnog tiska, bilo za važnu uredsku prezentaciju, knjigu s fotografijama modela ili marketinški materijal. Ukratko, ako vaš tiskani materijal dobro izgleda, onda i vi dobro izgledate”, objašnjava Johannes Klumpp, direktor marketinga i prodaje za Mondi Uncoated Fine Paper, Europe and International.
Color Copy oglasi za 2013. godinu imaju dvije različite varijante, autora Miriam Kohlhofer i Moritza Gottschalka; međutim, svi modeli visoke mode Color Copy mogu se vidjeti na internetu u Color Copy igrici (www.colorcopy.com) i u YouTube videospotu o snimanju (www.youtube.com/TheGreenrange). Internetska igrica može se igrati do 30. lipnja 2013. i nudi sudionicima mogućnost osvajanja jednog od 100 iTunes vaučera i jedno od tri putovanja u svjetske modne prijestolnice: Milano, Pariz i New York.
U zadnjih 21 godinu, portfelj Color Copy je narastao i uključuje širok raspon nijansi i tekstura s Color Copy, Color Copy style, Color Copy coated glossy, Color Copy coated silk i Color Copy za HP Indigo, papir s HP certifikatom 3 zvjezdice za HP Indigo digitalni tisak.
Cjelokupni portfelj Color Copy, koji se sastoji od svih podbrendova Color Copy, sastavni je dio Mondijeva ekološkog asortimana Green Range. Osim toga, Color Copy je CO2 neutralan, ima FSC® certifikat i EU eko-oznaku – simbol za proizvode i usluge koji imaju manji utjecaj na okoliš.

Više podataka o portfelju Color Copy i kampanji za 2013. godinu na www.mondigroup.com/colorcopy.
 

Institut Infoblic

Elektroničko izdanje

Više...

 

PARTNERI: